چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
شهرستان کنگان خط مقدم توسعه و جهش اقتصادی است
بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: جنوب استان و شهرستان کنگان خط مقدم توسعه و جهش اقتصادی است ولی از مزایا این ثروت و نعمت کمترین بهره را می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی ظهر سه‌شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: قطعاً با حمایت‌های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگان را شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: پیگیری‌های مسئولین حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر ستودنی است.

شهرستان کنگان خط مقدم توسعه و جهش اقتصادی است

وی تصریح کرد: مجموعه رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همکاری جامع و خوبی با شهرستان کنگان داشته‌اند که جا دارد از این عزیزان به نوبه خودم تشکر و قدردانی کنم.

غریبی ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه مسئولین حوزه بهداشت و درمان در شهرستان کنگان و استان بوشهر افزود: جنوب استان و شهرستان کنگان خط مقدم توسعه و جهش اقتصادی است ولی از مزایا این ثروت و نعمت کمترین بهره را می‌برد.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: در مسائل استراتژیک استان به‌ویژه حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر باید همگرایی بیشتری صورت بگیرد و صنایع نیز به مسئولیت‌های اجتماعی خود بیشتر عمل کنند.

در این دیدار محسن صحرانورد مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز حضور داشتند.

کد خبر 56480
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار