جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
سطح ارتباطی روستای محرزی در شهرستان بوشهر ارتقا یافت
بوشهر- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از ارتقای سطح ارتباطی روستای محرزی با ایجاد سایت همراه، بهبود پوشش مکالمه و اینترنت سیار در این روستا، خبر داد.

علی سملیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای محرزی و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل و با ایجاد سایت همراه در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف شد.

وی افزود: پروژه سایت روستای محرزی با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(USO) که با تکنولوژی G3 / G4 طراحی، نصب و راه اندازی شده است.

مدیرکل ارتباطات استان بوشهر هدف این اداره کل را رفع مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقاط محروم و همچنین بروزرسانی اطلاعات روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان در سامانه دیار اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: با ایجاد سایت در روستای محرزی از توابع شهرستان بوشهر، ۵۵ خانوار و با جمعیت ۱۷۷ نفر تحت پوشش ارتباطی قرار گرفته‌اند.

سملیان در پایان گفت: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود. ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی چون آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

کد خبر 56484
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار