پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
سربازی مقدمه‌ای برای مسئولیت پذیری فرد در جامعه است
بوشهر- رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی کل کشور گفت: سربازی مقدمه‌ای برای مسئولیت پذیری فرد در جامعه و زندگی و آمادگی و تمرین برای ورود به یک زندگی بهتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقی مهری عصر سه شنبه در نشست قرارگاه نوروزی امام علی (ع) استان بوشهر که با حضور رؤسا، معاونین و نمایندگان پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها در سالن اجتماعات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با تبریک بهار طبیعت و نوروز و حلول ماه مبارک رمضان، بهار قرآن با بیان اینکه بخشی از تأمین امنیت جامعه را مدیون سربازان وظیفه می‌دانیم اظهار داشت: دوران سربازی بهترین زمان برای خودسازی و خدمت به نظام و کشور فارغ از هر گونه وابستگی است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی کل کشور گفت: سربازی مقدمه‌ای برای مسئولیت پذیری فرد در جامعه و زندگی و آمادگی و تمرین برای ورود به یک زندگی بهتراست.

فرمانده انتظامی استان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی منت کارکنان وظیفه در امور انتظامی گفت: بی شک خدمات و زحمات شما عزیزان نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

سردار حیدر سوسنی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه سرباز و سربازی در نظام جمهوری اسلامی گفت: شهید جبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود به حذف همه عناوین و القاب تاکید و سفارش کرده است که بر روی سنگ مزار ایشان عبارت سرباز قاسم سلیمانی نوشته شود.

وی خاطر نشان کرد: انشاالله در سال جدید با توجه به تاکید فرمانده کل انتظامی کشور به شعار «نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای»، با همت و عزم نیروهای مسلح بویژه کارکنان انتظامی و سربازان عزیز کشور، ایران را از دسیسه‌های دشمنان در امان خواهیم داشت و همواره روزهایی سرشار از آرامش و امنیت را برای مردم عزیز کشورمان آرزومندم.

کد خبر 56490
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار