سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۵
پیام تبریک امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت فرارسیدن ۱۳ فروردین، روز طبیعت

حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ طی پیامی فرا رسیدن فرارسیدن ۱۳ فروردین، روز طبیعت را تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش دفتر امام جمعه جزیره خارگ حجت الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ طی پیامی فرا رسیدن فرارسیدن ۱۳ فروردین، روز طبیعت را تبریک گفت.

 

در متن پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

طبیعت به عنوان یکی از نشانه های خدا، سرشار از درس و عبرت است. دلی که بیدار است، در هر پدیده ای عبرتی می بیند و از هر نشانه ای، درسی می آموزد. بیداردلان، از بهار، درس تحول و نو شدن می آموزند. به تعبیر نبی مکرم اسلام حضرت رسول اکرم (ص) : آن کس که با تغییر دنیا از وضعی به وضع دیگر آگاه نشود، از غافل ترین مردمان است.

 

آشتي با طبيعت، همواره در قاموس ايرانيان جايگاه ويژه اي داشته است.تأمل در كمال و جمال الهي اصلی ترين نتيجه و ثمره انس با آن است؛ طبيعتي كه ذات انسان و قوه عاقله او را در راه شناخت معبود يكتا هدايت مي كند.

 

اینجانب ضمن تبریک مجدد سال جدید و شاد باش سیزدهم فروردین روز طبیعت به مردم بزرگوار جزیره مقاوم خارگ ، از عموم شهروندان، متدین و فهیم انتظار دارم در سالی که به نام سال "مهار تورم و رشد تولید"از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)نامگذاری شده است. در این روز با پاس داشت و شکر نعمت های خدادادی و استفاده بهینه از طبیعت که به حق از بهترین سرمایه های ایرانی است ، در جهت حفاظت از محیط زیست کوشا بوده و امانت نسل های آینده را به خوبی برای آنان نگهداری نمایند.

کد خبر 56606

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار