سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
شورای شهر آیینه ی خواسته های مردم

خارگ :  لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ گفت: مردم خارگ، مردم صبور و با عزتی هستند، که از دیر باز با مشکلات ساخته اند و همواره خاک جزیره را ارج نهاده اند؛ قدر این مردم شریف را باید دانست و همه ی ما بعنوان فرزندان این خاک موظفیم در جایگاه کنونی با احترام به رای مردم بهترین تصمیمات را در زمان مناسب بگیریم تا در نهایت، آنچه که به صرف و صلاح مردم است به ثمر برسد.

به گزارش خارگ آنلاین :  لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ گفت: مردم خارگ، مردم صبور و با عزتی هستند، که از دیر باز با مشکلات ساخته اند و همواره خاک جزیره را ارج نهاده اند؛ قدر این مردم شریف را باید دانست و همه ی ما بعنوان فرزندان این خاک موظفیم در جایگاه کنونی با احترام به رای مردم بهترین تصمیمات را در زمان مناسب بگیریم تا در نهایت، آنچه که به صرف و صلاح مردم است به ثمر برسد.


رئیس شورای شهر خارگ افزود: تمام انتقادات همشهریان گرانقدر ما بجاست و در هر حالتی حق با مردم است.


وی ادامه داد: در شورای ششم شهر تمامی اعضا، تلاش کردند به صورت مستمر و مداوم چه در قالب نگارش نامه و چه بصورت حضوری مشکلات دیرینه مردم را به گوش مدیران و ارگان های مختلف برسانند و در بسیاری از این موارد نتایج خوبی حاصل شد که امیدواریم با همکاری مسئولان محترم این وعده ها به بار بنشیند.


علی پور تصریح کرد: مردم عزیز ولی نعمتان ما در جریان هستند که تلاش های شورا برای حل بسیاری از مشکلات ممکن هست زمانبر باشد اما این اطمینان را می دهیم که تا حصول نتیجه و عملیاتی شدن، امورات و کارها را پیگیری کنیم؛ از این دست اتفاقات در شورای ششم شهر می توان به بحث اسناد مالکیت اشاره کرد که این بار این مساله را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کردیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم اما به این دلیل که نمیخواهیم وعده غیر معقولانه بدهیم کماکان در تلاش برای حل آن هستیم و در این راستا از تلاش های جناب اقای حاجب رییس دادگستری جزیره و دکتر مهرانگیز مدیرکل دادگستری استان باید تقدیر و تشکر کرد.


 سخنگوی شورای شهر افزود: یکی از خبرهای خوب این روزها که واقعا همکاران من تلاش زیادی در حل این مشکل داشتند بحث تردد است که به زودی، شناور جدیدی بجز شناورهای فعلی به خط تردد اضافه خواهد شد که در این زمینه باید از تلاش های جناب آقای جمیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس غریبی مدیرعامل محترم پایانه های نفتی،استاندار و فرماندار محترم بوشهر و بخشدار ویژه جزیره تقدیر ویژه داشت؛ همچنین تلاش های زیادی صورت گرفت که بهای بلیط شناور برای مردم در سال گذشته افزایش نداشته باشد.


وی ادامه داد: در بحث بهداشت و درمان بزودی شاهد افتتاح سایت سیتی اسکن بیمارستان شهدای صنعت نفت خواهیم بود، اما هنوز کمبود حضور متخصصان علی رغم مناسب تر شدن زیر ساختهای درمانی وجود دارد که تلاش ها و نامه نگاری های زیادی در این باره انجام داده ایم همچنین قول هایی در رابطه با تجهیز ناوگان اورژانس درمانی خارگ با یک فروند آمبولانس دریایی داده شده است.


رئیس شورای شهر خارگ اذعان کرد: طرح جامع شهری خارگ نیز از مباحث مهمیست که اعضای شورا برای حصول نتیجه ی قابل قبول و طرحی کارآمد تمام تلاش خود را انجام داده اند و منتظر اجرای روند درست تدوین آن هستیم.


علی پور تصریح کرد: در حوزه ی اختیارات شورای شهر امسال از اقشار مختلف مردم بخصوص هنرمندان، صیادان، ورزشکاران و نویسندگان و مساجد حمایت بیشتری شده است و در واقع بودجه ی مناسبی برای ارتقا کار این گروه های ارزشمند جزیره در نظر گرفته ایم.


علی پور گفت: یکی از خواسته های مهم مردم ایجاد مراکز فرهنگی تفریحی مناسب است که بزودی از سرگیری پروژه پارک گردشگری مسقف انجام خواهد شد و درکنار این روند، برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری و حمایت از کانون های مساجد در دستور کار شورا خواهد بود.


وی افزود : یکی از دیدگاه های شورا در سال گذشته اصلاح و نوسازی کوچه های محله های محروم از امکانات خارگ بود که هر چند ایراداتی وارد هست اما تا حدی توانستیم در حصول نتیجه موفق باشیم.

 

رئیس شورای شهر خارگ اظهار داشت: از اعتماد و صبر مردم شهرم تشکر می کنم و از همه همشهریان عزیز تقاضا دارم تا پایان راه ما را از مشورت و حمایت خود بی بهره نسازند و بدانند که با تمام توان در جهت مصالح و منافع مردم بر محور عدالت تلاش خواهیم کرد.


علی پور گفت: امیدواریم جایگاه مقدس شورای شهر بر اساس رفتار فردی مورد قضاوت قرار نگیرد و این نهاد مردمی در آینده موجب افتخار و سرافرازی همیشه جزیره خارگ باشد.
رئیس شورای شهر در پایان ضمن تبریک روز شورا به همکاران خود از تلاش و همکاری آنان در مجموعه ی شورای شهر تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 57430

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار