جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مدرنترین دستگاه سی تی اسکن ایران در خارگ به بهره برداری رسید
بوشهر- مدرنترین دستگاه سی تی اسکن ایران، در بیمارستان خلیج فارس جزیره خارگ با ارزش ۱۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح پنج شنبه در مراسم بهره‌برداری از دستگاه سی تی اسکن بیمارستان خلیج فارس جزیره خارگ اظهار داشت: مشکلات مردم خارگ متعدد است اما برای به نتیجه رسیدن آن باید مسائل اولویت‌بندی می‌شد. یکی از اولویت‌ها وجود سی تی اسکن در خارگ بود که خوشبختانه امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از مسائلی که در کنار تجهیز بیمارستان‌ها باید به آن توجه داشت حضور پزشک متخصص است. مکان، تجهیز در موضوع درمان اهمیت دارد اما نیروی متخصص می‌تواند زمینه اطمینان برای مردم و پرسنل نفت ساکن در جزیره خارگ ایجاد کند.

جمیری بیان داشت: امیدوارم با تغییر نگاهی که در مجموعه نفت به وجود آمده، نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی در خارگ و شمال استان بوشهر دید ویژه ای داشته باشند تا کیفیت درمان ارتقا پیدا کند.

مدرن ترین دستگاه سی تی اسکن ایران در بیمارستان خلیج فارس جزیره خارگ با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان با حضور آیت الله صفایی امام جمعه بوشهر، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران طی مراسمی افتتاح شد.

کد خبر 57613
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار