شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
پیام تبریک فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ به مناسبت ۱۷ اردیبهشت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ با صدور پیامی ۱۷ اردیبهشت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ با صدور پیامی ۱۷ اردیبهشت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 

در متن پیام ایشان آمده است 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌ ساز و دوراندیشانه امام خامنه ای (مدظله العالی) بوده که بر تارک آن نام بسیج و بسیج سازندگی درخشنده و الهام‌بخش است.

 

از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور است

 

بحمدالله بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام ‌های بزرگ و پر افتخاری را در ۲۲ سال گذشته بردارد.

 

بی شک امروز سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله جزیره خارگ پس از گذشت بیش از ۲۲ سال از عمر با برکت خود با درک شرایط کشور و نیاز به حمایت از اقتصاد ،حرکت در مسیر حمایت از تولید و رونق کالای ایرانی را رسالت اصلی خود دانسته و با تمام توان خود برای تحقق این اصل مهم و مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد.

 

امروز بسیج سازندگی با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، باحضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و بابصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

 

اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تلاش‌های همه جهادگران بسیجی و مخلص و همیشه در صحنه به خصوص مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار جزیره خارگ در جهت کمک رسانی به محرومان که زحمات فراوانی کشیدند خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

 

سرهنگ حیاتی 

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ

کد خبر 57719

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار