جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
اعتبارات خوبی برای توسعه ورزش گناوه پیش بینی شده است
گناوه- فرماندار گناوه با اشاره به اینکه توجه ویژه به ورزش در اولویت شهرستان قرار گرفته است گفت: سال گذشته اعتبارات خوبی برای ورزش در نظر گرفتیم و امسال نیز بودجه خوبی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری جمعه شب در همایش تجلیل از ورزشکاران، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی شهرستان گناوه در تالار بهزاد این شهر اظهار داشت: شهرستان گناوه دارای جوانان و ورزشکاران مستعد و توانمند در رشته‌های مختلف ورزشی است که در میادین ملی و بین المللی دارای عناوین برتر هستند و برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

فرماندار گناوه افزود: رتبه این شهرستان از لحاظ زیرساخت ورزشی در سال‌های گذشته رتبه دهم بوده است و با برنامه ریزی ها صورت گرفته و همکاری مسئولان ورزش استان تمام تلاش خود خواهیم کرد تا از این نظر به رتبه اول استان برسیم.

اعتبارات خوبی برای توسعه ورزش گناوه پیش بینی شده است

وی گفت: با توان و استعدادی که جوانان این شهرستان دارند امید است باز هم شاهد موفقیت‌ها و درخشش بیشتر جوانان و ورزشکاران این شهرستان در میادین مختلف و افتخار آفرینی‌های بیشتر برای کشور باشیم.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه توجه ویژه به ورزش در اولویت شهرستان قرار گرفته گفت: در رشته‌های مختلف ورزشی اعتبارات خوبی در سال گذشته در نظر گرفتیم که در تجهیز سالن‌های ورزشی، ورزش‌های ساحلی، چمن‌ها و سایر موارد هزینه شد و در سال جاری نیز اعتبارات خوبی برای این امر مهم و توسعه ورزش شهرستان پیش بینی شده است.

کد خبر 58082
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار