شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
پیشکسوتان و نخبگان ورزشی گناوه تجلیل شدند
گناوه- همایش تجلیل از ورزشکاران، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی شهرستان گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و ورزشکاران در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر جمعه‌شب در این همایش با تقدیر از توجه نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در کمک به ورزش شهرستان گناوه اظهار داشت: کار حرفه‌ای ورزش باید بر اساس شاخص‌ها و معیارهای استعدادیابی باشد و ورزشکاری که برای ورزش به مربیان مراجعه می‌کند دارای توانمندی‌ها و استعداد خاص است که باید این استعدادها را بشناسیم و مربی باید به این مورد توجه کند.

یاسر جمالی پیرامون تخصیص اعتبارات ورزشی افزود: از این به بعد تخصیص اعتبارات ورزشی که یکی از دغدغه‌های ورزشکاران است، بر اساس پایش استعدادیابی و نیازسنجی و سنجش و تلاشی که هر شهرستانی دارد، در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: در این زمینه به سهمیه شهرستان گناوه در تخصیص اعتبارات توجه خاصی می‌شود و کمک خواهد شد.

پیشکسوتان و نخبگان ورزشی گناوه تجلیل شدند

وی با اشاره به اینکه آماده شنیدن پیشنهادات، نقدها، نظرات ورزشکاران و صاحبنظران ورزشی شهرستان است گفت: مسائل و مشکلات و درخواست‌های موجود حوزه ورزش و ورزشکاران شهرستان گناوه بررسی و رسیدگی خواهد شد.

وی از دست اندر کاران برگزاری این همایش تقدیر کرد.

پیشکسوتان و نخبگان ورزشی گناوه تجلیل شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه در این آئین اظهار داشت: در حال حاضر چندین پروژه ورزشی در این شهرستان فعال است که تعدادی در هفته دولت و برخی نیز دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

کاظم فتحی افزود: بازسازی چمن استادیوم شهید سراجی گناوه با حمایت‌های فرماندار شهرستان و حدود یک میلیارد تومان از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم گناوه، بوشهر و دیلم در مجلس هزینه شد که به زودی بهره برداری خواهد شد.

افزود: چمن استادیوم بندر ریگ حدود ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نماینده مجلس در نظر گرفته شد که تا پایان خرداد ماه آماده خواهد شد.

پیشکسوتان و نخبگان ورزشی گناوه تجلیل شدند

وی گفت: احداث چهار چمن ورزشی در روستاهای «تل تل»، «فخر آوری»، «کوهک»، «چهاربرج» در حال انجام است که تا هفته دولت آماده و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه اضافه کرد: سالن هزار و ۵۰۰ نفری بانوان در گناوه به عنوان بزرگترین سالن ورزشی بانوان، استخر سرپوشیده دانش آموزی و پیست تارتان گناوه از دیگر این پروژه‌های فعال در شهرستان است که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه با اشاره به خرید تجهیزات ورزشی در شهرستان گفت: سه میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید تجهیزات ورزشی شهرستان گناوه توسط فرماندار شهرستان اختصاص یافت.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان گناوه بیان کرد: با توجه به استعدادهای خوب ورزشی و ورزشکاران توانمند، این شهرستان نیاز به حمایت و توجه بیشتر در این زمینه است.

پیشکسوتان و نخبگان ورزشی گناوه تجلیل شدند

در پایان این همایش از ورزشکاران، پیشکسوتان و نخبگان ورزشی گناوه تجلیل شد.

کد خبر 58083
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار