سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - Tuesday, 16 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مشکلات ۴ واحد تولیدی در شهرستان دشتستان رسیدگی شد
بوشهر- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: مشکلات چهار واحد تولیدی در شهرستان دشتستان رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد پیگیری‌های مستمر هستیم.

وی اضافه کرد: در دیدار معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با نمایند مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نسبت به مسائل و مشکلات چهار واحد تولیدی صنعتی و صنفی در شهرستان بررسی و تصمیم گیری شد.

صفوی خاطرنشان کرد: معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به منظور رسیدگی و پیگیری به مسئله‌های احصا شده در حوزه صمت سفری را به استان بوشهر داشت.

وی افزود: بر اساس نشست‌های متعدد هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی، تأمین نشدن نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی از سوی بانک‌ها، نبود مشوق‌های ویژه برای تشویق سرمایه‌گذاران در استان بوشهر، بهره‌برداری از اسکله‌های تخصصی وزارت نفت برای اقلام صادراتی و بهبود زیرساخت‌های اداری برخی از شهرستان‌ها به عنوان چالش‌های عمومی شهرستان‌های این استان مطرح است.

رفع مشکلات واحدهای تولیدی

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان ضمن تشکر از پیگیری‌های معاون وزیر صمت، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل صمت استان در پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان اظهار داشت: احصا و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان همواره در سال‌های گذشته پیگیری و جز اولویت‌های سال جاری است.

علی کشتکار اضافه کرد: تأمین سرمایه در گردش بیشترین مشکل این واحدهای صنعتی برای ادامه فعالیت است.

کشتکار تصریح کرد: علاوه بر مشکلات بدهی بانکی، عدم تأمین مواد اولیه و فقدان بازار فروش مناسب محصولات از عوامل رکود این واحدهای تولیدی هستند که باید با با رفع این موانع به فعال شدن واحدها کمک کنیم.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان گفت: فعال کردن واحدهای راکد کمک به چرخه اقتصادی و اشتغال جامعه است و باید در حوزه‌های مختلف برای رفع مشکلات، مانع زدایی کنیم.

کد خبر 58091
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار