پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
دریا متلاطم می‌شود/ خیزش گردوخاک در برخی مناطق استان بوشهر
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: طی هفته جاری با توجه به استقرار امواج ناپایدار در منطقه، طی ساعاتی خلیج فارس متلاطم خواهد بود و خیزش گردوخاک در مناطق مستعد محتمل است.

طلیعه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اواخر وقت امروز، در برخی از ساعات ضمن افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش‌های پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندباد و ایجاد گردوخاک در برخی از نقاط استان بوشهر دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی هفته جاری با توجه به استقرار امواج ناپایدار روی منطقه، در برخی ساعات در سطح استان بوشهر و روی دریا سرعت باد افزایش یافته و طی ساعاتی خلیج فارس متلاطم خواهد بود، همچنین خیزش گردوخاک در مناطق مستعد نیز محتمل است.

وی گفت: بر این اساس طی ساعات آینده آسمان استان کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی،. گاهی وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک در مناطق مستعد و طی امروز تا اواخر وقت در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات امروز بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر، از اواخر شب ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 58105
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار