پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
سهمیه آب شهرستان دیر افزایش یابد
بوشهر- امام جمعه دیر گفت: از مسئولان استان درخواست می‌کنیم سهمیه ورودی آب شهرستان دیر را افزایش دهند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تقدیر از تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم، اظهار داشت: متأسفانه وضعیت آب شهرستان دیر از نظر کمی و کیفی خوب نیست و به توجه ویژه مسئولان نیاز دارد.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه چندین سال است در دهه ۹۰ بارها از تریبون نمازجمعه مشکلات آب را مطرح کرده‌ایم، افزود: شهروندان با ما تماس می‌گیرند و از قطعی چندساعته آب در شبانه روز گلایه دارند، گاهی اوقات هم لوله‌ها پر از هوا است که توصیه می‌کنیم مردم هواگیری کنند تا آب بیاید.

وی با بیان اینکه چاه‌هایی که آب شرب مردم از آنجا تأمین می‌شود، شور شده‌اند و با آب دریا فرقی ندارد، یادآور شد: نباید دلمان را به این خوش کنیم که آب از چاه به لوله‌ها تزریق می‌شود؛ این دل خوش کردن‌ها دردی را دوا نمی‌کند.

حسینی با قدردانی از پیگیری‌های فرماندار شهرستان در خصوص رفع مشکلات حوزه آب، تاکید کرد: مردم واقعاً دچار مشکل هستند و ما از مسئولان استان درخواست می‌کنیم سهمیه ورودی آب مصرفی شهرستان دیر را افزایش دهند.

امام جمعه دیر با تاکید براینکه مرمت و بازسازی چاه‌های آب با توجه به شوری آب آنها دردی دوا نمی‌کند، بیان داشت: باید برای فرسودگی شبکه آبرسانی و هدررفت آب‌هایی که سهم شهرستان است علاجی در نظر گرفته شود.

کد خبر 58110
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار