پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
بازنشستگان بوشهری آموزش مهارتی کسب می‌کنند
بوشهر- مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: برای بازنشستگان استان و فرزندان آنها طرح‌های حرفه‌آموزی و مهارت‌افزایی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی عصر یکشنبه در نشست با مدیر و کارشناسان صندوق بازنشستگی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال و رفع مشکل اقتصادی و معیشتی جویندگان کار اظهار داشت: بدون شک تنها راه گذشت از بحران بیکاری و حل مشکل اشتغال و اشتغال‌زایی، مهارت‌آموزی است که در این راستا حرفه‌های گوناگون آموزشی تدوین شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از اجرای طرح مهارت‌آموزی ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان بوشهر خبر داد و افزود: با هدف پر کردن اوقات فراغت، مهارت آموزی و کمک به اشتغال بازنشستگان و فرزندان آنها آموزش فنی و حرفه‌ای برای افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی استان بوشهر اجرا می‌شود.

دراهکی با تاکید بر اینکه مهارت آموزی می‌تواند سبب ورود افراد به بازار کار در معنای حقیقی و ایجاد شغل و کمک به اقتصاد خانواده گردد، اضافه کرد: پتانسیل بزرگی برای فراگیری آموزش‌های مهارتی برای قشر بازنشسته وجود دارد که از این پتانسیل آموزشی علاوه بر یادگیری مهارت می‌توانند سبب تشویق فرزندان خود برای فراگیری مهارت شوند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با بیان اینکه بازنشستگان را می‌توان الگوی مناسبی برای نسل آینده‌ساز کشور دانست، گفت: جوانان باید با استفاده از تجارب پیشکسوتان و بازنشستگان درس بگیرند و در فراگیری فن، مهارت و تخصص به جامعه در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی کمک کند.

کد خبر 58122
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار