جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
ظرفیت بازنشستگان در مراکز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر استفاده شود
بوشهر- مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر گفت: بازنشستگان دارای توانمندی‌ها و تجارب زیادی هستند و می توانند تدریس و یا اداره مراکز فنی و حرفه‌ای خصوصی را بر عهده بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش کشتکار عصر یکشنبه در نشست با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: باید از تجارب نسل قدیم به عنوان مشاوران مدیران نسل جدید بهره بگیریم تا زمینه توسعه مهارت آموزی در جامعه فراهم شود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر آموزش‌های مهارتی را حلقه اتصال اقتصاد مقاومتی در راه اندازی کسب و کار مولد و بنگاه‌های اقتصادی کوچک دانست و تاکید کرد: بازنشستگان دارای توانمندی‌ها و تجارب بیشمار هستند که می‌توانند تدریس و یا اداره مراکز فنی و حرفه‌ای خصوصی را بر عهده بگیرند و متقاضی تأسیس آموزشگاه آزاد باشند و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی یکی از مهمترین مشکلات بازنشستگان را بیکاری فرزندان آنها نامید و گفت: بر اساس تفاهم نامه امضا شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور فرزندان این افراد می‌توانند مهارت کسب کنند و برای ورود به بازار کار آماده شوند.

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر تجربه آموزش مهارت به بازنشستگان و فرزندان آنها را کاملاً بومی دانست و گفت: بازنشستگان استان بوشهر و فرزندان آنها می‌توانند از طریق کانون‌های بازنشستگی یا مراجعه به ادارات فنی و حرفه‌ای سراسر استان از خدمات سازمان فنی و حرفه‌ای استفاده کنند.

کد خبر 58124
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار