پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دشتستان اجرا شد/ دستگیری ۱۴۶ نفر
بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری ۱۴۶ نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس علی یاری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های اطلاعاتی و انتظامی شهرستان دشتستان طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان با هماهنگی مراجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی شهرستان با بسیج کلیه امکانات تعداد ۱۴۶ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقدار ۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی ویا تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و امنیت محله محور در راستای سیاست‌های سازمانی و برابر قانون و به منظور ارتقا ضریب احساس امنیت و افزایش سطح امنیت و آرامش عمومی مردم شهرستان در سال ۱۴۰۲ همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

علی‌یاری ادامه داد: در واقع با این اقدامات پلیسی با مخلان و بر هم زنندگان نظم و آرامش عمومی برخورد جدی و بدون اغماض صورت می‌گیرد.

کد خبر 58126
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار