جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
۳۶۳ برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان بوشهر اجرا می‌شود
بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق‌(ع)استان بوشهر از برگزاری ۳۶۳ برنامه به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ علی رزمجو ظهر یکشنبه در نشست خبری با عنوان سوم خرداد ماه با بیان اینکه فتح خرمشهر به شکل گیری هویت و تاریخ ایران اثر بسزایی گذاشت افزود: فتح خرمشهر به هویت تاریخ و ملت قهرمان و سلحشور ایران پس از پیروزی انقلاب تأثیر بسیار بسزایی ایفا کرد.

فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر افزود: آزادسازی خرمشهر نتیجه تفکر انقلابی و جهادی رزمندگان اسلام بود که با رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب به این فتح افتخارآمیز رسیدند و تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران از اقدامات چشمگیر رزمندگان اسلام حیران شدند.

سردار علی رزمجو با اشاره به برگزاری برنامه‌های سوم خرداد ماه امسال در استان بوشهر اذعان کرد: امسال در استان بوشهر ۳۶۳ برنامه به مناسبت سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر در جهت زنده نگه داشتن حماسه آفرینی‌هایی که در آن دوران رزمندگان اسلام ایفا نمودند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اشاره به شعار و بخشی از برنامه‌های سوم خرداد ماه در این استان گفت: امسال با شعار (ما متحدیم) مهمترین برنامه‌هایی که در استان بوشهر به اجرا در می آیند برگزاری صبحگاه نیروهای مسلح در منطقه دوم دریایی سپاه امام امام حسن مجتبی علیه السلام، برپایی برنامه زنگ مقاومت در سراسر مدارس استان، برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران عملیات بیت المقدس است.

سرتیپ علی رزمجو با اشاره به بخش دیگری از این برنامه‌ها تصریح کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر، عطر افشانی قبور مطهر شهدا و حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه بوشهر از دیگر برنامه‌هایی است که در پی سالروز آزادسازی خرمشهر در استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 58128
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار