جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
روحیه ایثار و شهادت ایثارگران به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روحیه ایثار و شهادت ایثارگران و خانواده آنان به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله صفایی بوشهری یکشنبه شب در دیدار دختران شهدا و رزمندگان استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر منزلت و جایگاه شهدا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شهدا زنده ابدی هستند و در بهترین شرایط زیستی در پرتو خداوند متعال قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران از منزلت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، گفت: تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی در جامعه محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: تمام آحاد جامعه به ایثارگران به ویژه فرزندان شهدا افتخار می‌کنند و آنان را مورد عزت خود می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه توجه به مطالبات فرزندان و خانواده شهدا و ایثارگران را یک ضرورت است، تصریح کرد: این عزیزان آینده‌سازان ایران اسلامی محسوب می‌شوند که توجه به پیشرفت و تعالی آنها در علوم مختلف یک ضرورت است.

روحیه ایثار و شهادت ایثارگران به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود

آیت الله صفایی بوشهری حماسه شهدا و ایثارگران را مورد ستایش قرار داد و افزود: شهدا و ایثارگران حماسه جاوید در مقابله با دشمنان اسلام خلق کردند و روحیه ایثار و شهادت ایثارگران و خانواده آنان به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جامعه با ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت از ترفند دشمنان مصون نگه داشته می‌شود، ادامه داد: حماسه ایثارگری شهدا و رزمندگان باید نسل به نسل در جامعه تبیین و ترویج شود.

در این نشست برخی از فرزندان دختر شهدا و خانواده ایثارگران مطالبی در زمینه‌های مختلف ارائه کردند که امام جمعه بوشهر بر تحقق مطالبات آنان تأکید کرد و در ادامه به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از دختران نخبه شاهد و ایثارگر استان تجلیل شد.

کد خبر 58132
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار