جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
دشمن از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیمناک است
بوشهر - مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: امروز دشمن از دستاوردهای متعدد جمهوری اسلامی ایران بیمناک و مغموم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری یکشنبه شب در آئین تجلیل از دست اندر کاران کنگره شهید رئیس علی دلواری و همچنین شوراهای اسلامی بخش دلوار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: موفقیت ارزشمند و تاریخی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ثمره خون شهیدانی همچون شهید پویانفر و سپهری اهرمی است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با اشاره به سفر اخیر آیت اله رئیسی به سوریه افزود: خون شهدایی چون احمدی جوان موجب تعالی، ترقی و اقتدار این نظام شده و قطعاً با عنایت خداوند متعال این نظام مقدس به افق‌های بلند خود دست خواهد یافت.

وی با اشاره به نقش و جایگاه تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران در شکل گیری نظم نوین جهانی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خداوند متعال و تحت زعامت و فرماندهی مقام معظم رهبری و با مجاهدت‌های جوانان غیور و انقلابی منشأ ابتکارات، خلاقیت‌ها و عینیت بخشی به هر آن چیزی بوده که دشمن آنها را دست نیافتنی قلمداد می‌کرد و امروز دشمن از دستاوردهای متعدد ما بیمناک و مغموم است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت تلاش جهادی و نگاه انقلابی به عنوان یک اصل در گره گشایی از امورات مردم بیان داشت: آزادسازی ۶۰ هکتار از اراضی تصرفی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر یا برگزاری نخستین آزمون استخدامی شرکت نفت با اولویت جذب ۱۰۰ درصدی بومی در آینده‌ای نزدیک، ثمره نگاه انقلابی استاندار محترم به احقاق حقوق حقه مردم و بسیج همگانی مسئولان استانی بوده است.

وی با اشاره به امر مهم انتخابات و ضرورت توجه به امیدآفرینی و جهاد تبیین در راستای جلب مشارکت عمومی و خنثی سازی راهبردهای دشمن بیان داشت: نقش و جایگاه شوراها و دهیاران به عنوان نمایندگان مردم در جلب مشارکت عمومی، امیدآفرینی و گره گشایی از امورات مردم، نقشی برجسته است و ضرورت دارد با وحدت و یک صدایی در جهت توسعه استان گام برداریم و انشالله در اسفندماه با حضور آحاد مردم ولایتمدار استان، انتخابات با شکوهی را برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 58133
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار