جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
فعالیت ۱۴ کمیته عتبات عالیات در استان بوشهر
بوشهر- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر از فعالیت ۱۴ کمیته عتبات عالیات در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مطاف یکشنبه‌شب در نشست ستاد عتبات عالیات بوشهر اظهار داشت: حدود ۱۴ کمیته در ستاد مشغول به فعالیت هستند به ویژه در ایام اربعین از جمله کمیته ترابری، آب، برق و سایر است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر افزود: کمیته‌ای که بار تمام کمیته‌ها را بر دوش می‌کشد کمیته اسکان و تغذیه است که در ایام اربعین به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می‌کند.

مطاف افزود: مدیران کمیته‌ها تا کنون با مسئولیت پذیری و تعهد وظایف خود را تمام و کمال به انجام رسانیده و تمام برنامه‌ها و مراسم بسیار مطلوب و با کیفیت به پایان رسید و شایسته است که کمال تشکر و قدردانی را از آنها به جا آوریم.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته مشکلاتی از قبیل سهمیه آرد و شکر و برنج و خروجی از مرزها و ابلاغ گمرکی داشتیم که امیدواریم در سال جاری این مشکلات رفع شده که مواکب ما بتوانند راحت تر و سریع‌تر مستقر شوند.

مطاف بیان کرد: در تمام این سال‌ها تلاش خود را کردیم که به بهترین نحو امکان از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) آن گونه که شایسته است پذیرایی کنیم و امیدواریم در سال جاری نیز این مسئولیت را همچون سال‌های گذشته با کیفیت و مطلوب به پایان برسانیم.

کد خبر 58134
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار