جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
سرانه فضای ورزشی تنگستان افزایش یافت
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان تنگستان با تخصیص اعتبار مناسب و پیگیری‌های انجام شده طی کارکرد دولت سیزدهم از یک متر به ۱.۴۱ متر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تکمیل، تجهیز، مرمت و احداث برخی از فضاهای ورزشی جدید، سرانه ورزش تنگستان به نسبت جمعیت، از یک متر ابتدای دولت به یک متر و چهل یک سانتیمتر در شرایط کنونی رسیده است.

وی افزود: سرمایه گذاری در ورزش هزینه بشمار نمی‌رود و به سلامت جامعه، نشاط اجتماعی، پر کردن مفید اوقات فراغت مردم و همچنین پرورش استعدادهای بالقوه کمک می‌کند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در قریب به ۲ سال گذشته سالن سرپوشیده روستای گرگور، استخر شهر اهرم، استادیوم شهر آباد و چندین زمین چمن مصنوعی در سطح روستاها و مدارس به عنوان طرح شهید سلیمانی احداث و تقدیم ورزشکاران شده است.

لطفی عنوان کرد: در حوزه مرمت و نوسازی، استادیوم شهدای شهر اهرم، با وجود قدمت بالا، فاقد روشنایی بود و قابلیت این نداشت که مسابقات در شب برگزار کنند که در این دولت با تأمین روشنایی، گام‌های اساسی برای استفاده بیشتر از این ورزشگاه در طول شبانه روز برداشته شده است.

وی یادآور شد: در دهه فجر سال گذشته، عملیات اجرایی احداث پنج زمین ورزشی آغاز و در سال‌جاری به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار تنگستان گفت: اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در حوزه ورزش به میزان هفت میلیارد تومان، با تخصیص ۱۰۰ در صد رقم خورده است.

کد خبر 58137
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار