پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
کارگروه تخصصی کنکور استان بوشهر تشکیل می شود
بوشهر- استاندار بوشهر از تشکیل کارگروه تخصصی کنکور با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده یکشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تأثیرگذار در جامعه است و تقویت زیرساخت‌های آموزشی بویژه در مناطق محروم مورد توجه و تاکید قرار دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: تأمین اعتبارات مورد نیاز حوزه آموزشی در استان مورد تاکید است و از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت، بودجه مناسبی برای تقویت آموزش و کلاس‌های کنکور و طرح‌های فرهنگی و …در نظر گرفته شده است.
محمدی‌زاده تصریح کرد: بهبود رتبه استان در کنکور سراسری از اهداف مهمی است که برگزاری کلاس‌های کمک‌آموزشی می‌تواند کمک‌کننده خوبی باشد و اعتبارات مورد نیاز این بخش را تخصیص می‌دهیم.

استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان در استان افزود: آزمون‌های نهایی باید با نهایت دقت و به صورت منظم و با کیفیت برگزار شود و انتظار داریم دستگاه‌های ذیربط از جمله اورژانس، نیروی انتظامی، آب و برق و …حمایت و پشتیبانی لازم را انجام دهند.

استاندار بوشهر از تشکیل کارگروه تخصصی کنکور با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان بوشهر خبر داد و افزود: این کارگروه تخصصی با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مدیر کل آموزش و پرورش به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر، تشکیل و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی اضافه کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای ارتقای سطح کیفی تعلیم و تربیت در استان بوشهر بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

کد خبر 58140
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار