جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
اعضای شوراهای دلوار تجلیل شدند
بوشهر- در آئینی با حضور مسئولان از شوراهای اسلامی بخش و شهر دلوار، عوامل بازسازی مقبره و برگزاری کنگره‌ شهید رئیسعلی دلواری در سال گذشته و روابط‌عمومی‌های بخش دلوار تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار تنگستان صبح دوشنبه در مراسم تقدیر از شوراهای بخش دلوار ضمن تبریک ایام مبارک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها، پیام این دهه را نوع‌دوستی و محبت به همدیگر دانست.

احمد لطفی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری شوراها به عنوان خدمتگزاران راستینی هستند که در مسیر توسعه ایران اسلامی قدم برمی‌دارند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات شوراهای اسلامی و دهیاران در شورای بخش دلوار، روستاهای بخش و شهر دلوار اضافه کرد: اقدامات بزرگی با تلاش‌های شوراها و دهیاران در طول دو سال گذشته در بخش دلوار انجام شده و مردم خدمات انجام شده در روستاها و شهر دلوار را لمس کرده‌اند.

لطفی با بیان اینکه امروز اختیارات شوراها و دهیاران، اختیارات بالایی است، عنوان کرد: اعتباراتی که به دهیاری‌ها در سال گذشته پرداخت شد، معادل اعتبارات مدیریت ارشد شهرستان در فرمانداری بوده است.

وی تصریح کرد: در لابلای خدماتی که دولت خدمتگزار انجام می‌دهد، عده‌ای با فرافکنی این اقدامات را مخدوش جلوه می‌دهند که در این میان نقش شوراها در این وضعیت، بسیار مهم بوده که بتوانند مردم را در جریان واقعی امور قرار دهند.

اعضای شوراهای دلوار تجلیل شدند

لطفی ادامه داد: اگر خدمات و فعالیت‌هایی که انجام شده را درست به مردم ارائه ندهیم، عده‌ای از روی عمد و یا عدم آگاهی فعالیت‌ها و اقدامات را پنهان کرده و یا وارونه جلوه می‌دهند.

مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: در طول کمتر از دو سال که از عمر دولت مردمی آیت‌الله رئیسی می‌گذرد، در تنگستان و در بخش دلوار، فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف مانند تأمین و تقویت برق، ایجاد مخازن و نوسازی خطوط اب، فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، شیلاتی و دریایی، درمانی و احداث مدارس مختلف انجام شده که مردم از این اقدامات و فعالیت‌ها در حال استفاده هستند، اما احتمال دارد که بنا به دلایلی در جریان آنها نباشند.

وی یادآور شد: اخیراً و در سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان، شهرک مولد شیلاتی در بخش دلوار که به عنوان نهمین شهرستان کشور که این ظرفیت اقتصادی و کشاورزی در آن ایجاد می‌شود، کلنگ‌زنی شد که این طرح ملی می‌تواند در آینده خدمات خوبی را برای مردم روستاهای بخش ارائه دهد.

لطفی ضمن اشاره به اینکه اقدامات شهرداری دلوار در یک سال اخیر در حوزه آسفالت معابر، معادل چند سال گذشته بوده، بیان نمود: همه‌ی اینها خدمات دولت و نهاد مردمی شوراها بوده که باید مردم را نسبت به آنها آگاه کرد.

وی با تاکید بر وحدت و پرهیز از نفاق و اختلاف توسط شوراها، گفت: به کوچک‌ترین مسائل و امور در تمام نقاط شهرستان نیز برای خدمت بیشتر به مردم ورود می‌کنیم و توقع داریم شوراها از ظرفیت فکری مردم در امور مختلف کاری خود استفاده کنند. فرماندار تنگستان با یادآوری اینکه برای انتخابات پایان سال باید از همین الان برای حضور پرشور مردم در این رویداد مهم برنامه‌ریزی کنیم، اضافه کرد: یقین دارم که همچون گذشته مردم در این رویداد سیاسی مشارکت خود را نشان خواهند داد.

در پایان این مراسم، از شوراهای اسلامی بخش و شهر دلوار، عوامل بازسازی مقبره شهید رئیسعلی دلواری، عوامل برگزاری کنگره‌ی شهید رئیسعلی دلواری در سال گذشته و روابط‌عمومی‌های بخش دلوار تقدیر شد.

کد خبر 58143
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار