جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
رفع مشکلات حوزه سلامت گناوه با جدیت دنبال می‌شود
بوشهر- فرماندار گناوه گفت: توجه به نیازهای شهرستان گناوه به ویژه در حوزه درمان و سلامت و برنامه ریزی برای رفع کمبودها از اولویت‌ها در برنامه ریزی مسئولان این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح دوشنبه در نشست با مردم شهرستان گناوه با موضوع بررسی مشکلات حوزه سلامت افزود: توجه به نیازهای شهرستان به ویژه در حوزه درمان و سلامت و برنامه ریزی برای رفع کمبودها و نیازها از اولویت‌ها در برنامه ریزی مسئولان این شهرستان است و درخواست‌ها و مطالبات مردم با جدیت در دست پیگیری است.

وی گفت: در سال گذشته بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به حوزه سلامت و درمان شهرستان گناوه از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص یافت که فرایند و حرکتی بسیار خوبی در این حوزه بود.

فرماندار گناوه افزود: خدمت رسانی و رسیدگی به همه نیازمندی‌های اساسی مردم در شهرستان به خصوص در حوزه سلامت را وظیفه خود می‌دانیم و بر اساس برنامه ریزی و بر حسب توانایی‌ها و ظرفیت‌ها و امکانات برنامه‌ها پیش خواهد رفت.

فرماندار گناوه گفت: بسیاری از مشکلات سالیان سال در شهرستان وجود داشته است اما ما برای رفع مشکلات و برای خدمت رسانی به مردم شهرستان که مستحق بهترین و شایسته‌ترین خدمات هستند، هر چه در توان داریم به کار خواهیم برد تا مشکلات را به حداقل برسانیم اما باید امکانات و ظرفیت‌ها را نیز در نظر داشت.

وی بیان کرد: از همه سرمایه گذاران برای کمک به پیشرفت و توسعه بیشتر شهرستان دعوت می‌کنیم و از سرمایه گذاری‌های آنها در بخش‌های مختلف به ویژه بخش درمان و سلامت استقبال می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های فعال سطح شهرستان گناوه گفت: در دولت سیزدهم پروژه‌های زیادی در سطح شهرستان فعال شده و در حال اجرا یا به بهره برداری رسید و در این زمینه به حوزه‌های مختلف در همه عرصه‌ها توجه شده است که نویدبخش آینده روشن برای شهرستان است.

وی با تاکید بر اینکه همراهی همه مسئولان در سطوح مختلف برای رفع مشکلات ضروری است بیان کرد: همه باید دست در دست هم و با همدلی همکاری برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

کد خبر 58145
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار