چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - Wednesday, 17 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
طرح «رأفت کریمانه» در استان بوشهر اجرایی شد
بوشهر- مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: طرح رایگان ویزیت مردمی «رأفت کریمانه» به مناسبت دهه کرامت و با مشارکت ۱۲ پزشک در بوشهر اجرا شد و تعداد ۲۵۷ نفر از این امکان بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران خوردبین ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر اقدام به برگزاری طرح ویزیت تخصصی و فوق تخصصی رایگان برای آحاد مردم استان بوشهر با عنوان «رأفت کریمانه» کرد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر افزود: ۱۲ پزشک متخصص و فوق متخصص در زمینه‌های جراحی قلب، بیماری‌های عفونی، ارتوپدی، زنان، اطفال، داخلی، گوش حلق بینی، روان پزشکی، کلیه و مجاری ادراری و پوست از کلینیک ملت در این طرح حضور داشتند.

وی ادامه داد: طرح رأفت کریمانه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر صورت گرفت که اعتبار این طرح نیز از جانب آنها تأمین شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر همچنین با اشاره به شعار دهه کرامت که خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی نام دارد، اظهار کرد: طرح ویزیت رایگان که برای آحاد مردم استان بی هیچ منعی برگزار شد، با هدف ایجاد و ترویج فرهنگ رضوی در راستای تحقق شعار دهه کرامت ۱۴۰۲ انجام گرفت که با رضایت مردم همراه بود.

وی با اشاره به بازدید از این طرح تصریح کرد: تعداد ویزیت‌های انجام شده ۲۵۷ نفر بوده که از این میان ۸۵ ویزیت فوق تخصص و ۱۷۲ ویزیت متخصص به اعتبار سه میلیون و صد و۱۴ هزار تومان انجام شده است.

کد خبر 58154
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار