چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
شهرهای مولد ساحلی با رویکرد آبزی پروری در استان بوشهرطراحی می شود
بوشهر-استاندار بوشهر از ایجاد شهرهای مولد ساحلی با رویکرد آبزی پروری خبر داد وگفت: چند شهر مولد در استان بوشهر طراحی و اجرایی می‌شود که رویکرد این شهرها آبزی پروری، پرورش ماهی و میگو است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر دوشنبه در نشست بررسی طرح‌های پرورش ماهی و میگو با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های مهم استان ساحلی بوشهر را پرورش آبزیان است، اظهار داشت: در حال حاضر طرح‌های مهم پرورش آبزیان در بخش‌های مختلف از جمله میگو، ماهی و جلبک اجرایی شده است.

وی بوشهر را قطب تولید میگو پرورشی در کشور دانست و افزود: هدف‌گذاری امسال تولید بیش از ۴۴ هزار تن میگو پرورشی است که در این راستا افزایش بهره‌وری در میزان تولید در هر هکتار مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

استاندار بوشهر از ایجاد شهرهای مولد ساحلی با رویکرد آبزی پروری خبر داد و اظهار داشت: نخستین شهر مولد در سفر استانی رئیس جمهور بین دلوار تا بوشهر وارد برنامه عملیاتی شد و اکنون مشاور در این اراضی در حال طراحی است.

محمدی‌زاده اجرایی شدن شهرهای مولد را از سیاست دولت بیان کرد و افزود: چند شهر مولد در استان بوشهر طراحی و اجرایی می‌شود که رویکرد این شهرها آبزی پروری، پرورش ماهی و میگو است.

وی در ادامه افزود: شهرهای مولد آبزی پروری نیاز به تولید بچه ماهی دارد و باید ظرفیت تولید بچه ماهی پرورشی در استان بوشهر افزایش یابد.

کد خبر 58155
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار