سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 23 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
تکمیل یادمان شهدای گمنام جزیره خارگ تسریع شود
بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در جزیره برای تسریع در ساخت یادمان‌های شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی خارگ و شهدای غواص کمک گرفت.

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای سراسر خاطره که خوش نامان آن رزمندگانی بودند که در هیاهوی جانبازی و شهادت آنچه که برایشان در لوح سرنوشت نوشته شده بود، رقم خورد و اما شهدا تقدیری به بلندای ملکوت و بهشت نصیبشان شد.

وی افزود: در میان شهدای عزیز و رفیع ما عده‌ای گمنامی مادرشان زهرا سلام‌الله‌علیها را به جان خریدند و خوشنام جزیره ما شدند، خوشنام‌هایی که درخشش حضورشان همچون نگینی در نقاط مختلف، خارگ فضای خوش معنوی شکل داده‌اند.

تکمیل یادمان شهدای گمنام جزیره خارگ تسریع شود

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به لزوم انتقال مفهوم ایثار، گذشت و شهادت با ابزار هنر و کارهای فرهنگی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدا و مجاهدت ایثارگرانی است که برای کشور سنگ تمام گذاشتند، نشر جذابیت‌های حماسی دوران دفاع مقدس منجر به اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در جزیره برای تسریع در ساخت یادمان‌های شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی خارگ و شهدای غواص کمک گرفت.

کد خبر 58161
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار