جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
ضریب اشتغال تخت‌های بیمارستان شهر دیر ۲۶ درصد است
بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ضریب اشتغال تخت‌های بیمارستان دیر ۲۶ درصد است که برای افزایش بهره‌وری از تمامی ظرفیت بیمارستان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان‌پناه روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پانسیون ۱۲ واحدی پزشکان با زیر بنای هزار و ۲۰۰ متر در سه طبقه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در محوطه بیمارستان امام هادی (ع) دیر در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه روند اجرای این بیمارستان مطلوب است، اذعان داشت: بهره‌برداری از این پروژه نقش مؤثری در افزایش ماندگاری پزشکان خواهد داشت.
وی افزود: با بهره‌برداری از این بیمارستان شاهد تجهیز آن نیز خواهیم بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به ضریب اشتغال تخت‌های بیمارستان امام هادی (ع) دیر گفت: ضریب اشتغال تخت‌های این بیمارستان ۲۶ درصد است که برنامه‌ریزی برای افزایش بهره‌وری از تمامی ظرفیت بیمارستان و تقویت و توسعه بخش‌های آن با جدیت دنبال می‌شود.

یزدان‌پناه به کادر مجرب بیمارستان امام هادی (ع) دیر اشاره و تصریح کرد: نیروی انسانی همواره یکی از سرمایه‌های خوب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که با تلاش و فعالیت مؤثر خود رضایت‌مندی خوبی در سطح جامعه ایجاد کرده‌اند و تلاش می‌شود این روند تقویت شود.

کد خبر 58163
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار