جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
آموزش‌های مهارتی بر اساس ظرفیت شهرستان دیر توسعه یابد
بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: آموزش‌های مهارتی بر اساس ظرفیت شهرستان دیر توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز دوشنبه شب در نشست با مدیرکل فنی حرفه‌ای استان بوشهر نیز با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی بر اساس ظرفیت شهرستان دیر توسعه یابد، گفت: ارتقای بهره وری و افزایش کیفیت در تولید با نیروی انسانی ماهر و کارآزموده محقق می‌شود و باید نگاه ویژه ای به مجموعه فنی و حرفه‌ای داشت.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر اینکه بیکاری یکی از مشکلات مهم شهرستان دیر است و همه باید زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کنند، افزود: آموزش‌های مهارتی، لازمه همه بخش‌ها در توسعه است، ضمن اینکه نیروی کار آموزش دیده، جز ارکان اصلی توسعه در همه زمینه‌ها است، بنابراین آموزش‌های مهارتی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تکمیل هر چه سریع‌تر ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دیر را با تخصیص اعتبارات ملی و استانی خواستار شد و گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان در جهت اشتغال زایی وجود دارد از برنامه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای حمایت خواهیم کرد.

فرماندار دیر بهره گرفتن از نخبگان شهرستان را مهم دانست و گفت: شورای مهارت آموزی دیر باید ماهانه تشکیل جلسه بدهد تا راهکار صحیح آموزش و زمینه جذب جوانان جویای کار شهرستان در شرکت‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 58164
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار