پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
ساختمان دیالیز دیر در دهه کرامت راه‌اندازی می‌شود
بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راه‌اندازی مرکز دیالیز بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیر در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان‌پناه عصر دوشنبه در دیدار با امام جمعه دیر با اشاره به وضعیت مرکز دیالیز بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان، اظهار داشت: با تکمیل تجهیزات و آموزش کادر پرستاری در دهه کرامت و روز میلاد امام رضا (ع) مرکز دیالیز بیمارستان دیر با ظرفیت پذیرش ۲۴ بیمار دیالیزی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تقدیر از خانواده مرحوم توانا بواسطه مشارکت در ساخت مرکز دیالیز گفت: این مرکز دارای ۶ دستگاه دیالیز از بهترین برندهای موجود کشور است که روزانه در دو نوبت فعالیت خواهد داشت و در صورت نیاز به ۳ شیفت نیز قابل افزایش است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در تلاش هستیم تا با خرید و تزریق ۳ دستگاه دیالیز دیگر به مجموعه مرکز دیالیز دیر، تعداد بیشتری بیمار دیالیزی تحت پوشش قرار گیرد.

وی با اشاره به مطالبات مردمی شهرستان دیر از حوزه درمان گفت: مطالبات مردم شهرستان دیر از حوزه سلامت در واقع همان دغدغه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی است و بجد پیگیر رفع این مشکلات هستیم.

وی افزود: با توجه به تعداد کم فارغ‌التحصیلان رشته تخصصی بیهوشی متأسفانه استان نیز با کمبود این رشته تخصصی مواجه است و برای جذب حداکثری و افزایش ماندگاری باید بسته‌های انگیزشی با همکاری صنایع تعریف شود.

یزدان‌پناه اضافه کرد: صنایع گاز و پتروشیمی باید ورود جدی‌تری به حوزه بهداشت و درمان منطقه پیرامونی در راستای عمل مسئولیت‌های اجتماعی خود داشته باشند.
وی گفت: ضریب اشتغال تخت در بیمارستان امام هادی (ع) ۲۶ درصد است که جهت توسعه و تقویت بخش‌ها بیمارستان برنامه‌ریزی شده است تا مردم از تمامی ظرفیت بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر مدیریت صحیح منابع، تصریح کرد: با توجه به وضعیت عملکردی بیمارستان امام هادی (ع) دیر، اجرای قانون خودگردانی در این بیمارستان‌ها عملیاتی نیست.

کد خبر 58171
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار