پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
استفاده از ظرفیت کامل بیمارستان امام هادی(ع) دیر مطالبه مردم است
بوشهر- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر گفت: استفاده از ظرفیت کامل بیمارستان امام هادی(ع) مطالبه مردم شهرستان دیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فخرایی صبح سه شنبه در نشست با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: علی‌رغم اقدامات خوب و تلاش‌های مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که برای رفع مشکلات بهداشت و درمان شهرستان دیر صورت گرفته است اما هنوز مسائل و مطالبات مردمی حوزه بهداشت و درمان این شهرستان بسیار زیاد است و انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی این خواسته‌های بحق مردم را جدی‌تر دنبال و مشکلات را رفع کنند.

وی با اشاره به مشکلات بیمارستان امام هادی (ع) دیر گفت: با توجه به گزارش ارائه شده و ضریب پایین و ۲۶ درصدی اشتغال تخت در این بیمارستان عملاً قانون خودگردانی بیمارستان‌ها در دیر قابلیت اجرایی ندارد و نیاز است دانشگاه علوم پزشکی برای استمرار ارائه خدمات در این بیمارستان، کمک و نگاه ویژه‌ای به این بیمارستان داشته باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر افزود: استفاده از تمامی ظرفیت‌های بیمارستان امام هادی (ع) خواسته و مطالبه جدی مردم است و انتظار می‌رود با تأمین پزشکان متخصص مورد نیاز و راه‌اندازی دیگر بخش‌های تعریف شده، مردم از خدمات بیشتر این بیمارستان بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به مشارکت خیرین در حوزه بهداشت و درمان، گفت: خیرین مشارکت خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیر دارند و در این زمینه پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی با خیرین داریم که نتایج خوبی به همراه داشته است.

فخرایی افزود: دانشگاه علوم پزشکی نیز لازم است متناسب با کمک‌های خیرین در پروژه‌ها همراهی و مشارکت داشته باشد.

کد خبر 58177
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار