شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
جوانان در تبیین اهداف نظام اسلامی تلاش کنند
بوشهر- مدیرکل امور سیاسی استانداری بوشهر گفت: تمام هدف دولت مردمی و انقلابی، برطرف کردن مشکلات مردم است و جوانان باید اتهاماتی را که در خصوص جمهوری اسلامی وجود دارد، تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری ظهر سه شنبه در نشست با جوانان تنگستان عنوان داشت: خداوند را شاکرم که این توفیق را یافتم تا در خدمت جوانان شهرستان تنگستان باشم.

وی افزود: شأن برگزاری این جلسات این است که ضمن تعامل و هم اندیشی با جوانان، مشکلات آنها را در حوزه‌های مختلف بررسی شده و اقدامات لازم جهت رفع این مشکلات با استفاده از ظرفیت‌های استانی، انجام می‌شود

مدیرکل محترم دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ادامه داد: در جمهوری اسلامی، جوانان ما برای موفقیت باید به خودباوری و خودآگاهی تکیه کنند، امروز به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی در موقعیت ممتازی قرار دارد و به همت جوانان و مردم انقلابی و اتکاء به شعار «ما می توانیم» توانسته‌ایم پیشرفت‌های خوبی داشته باشیم.

وی به خدمات و دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی و اهمیت همفکری و ارتباط مسئولین با جوانان جهت پیشرفت در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شدند: قانون جمهوری اسلامی، یک قانون مترقی است که این قانون متأثر از اتکاء به آرا مردم در انتخابات است.

وی گفت: تمام هدف دولت مردمی و انقلابی، برطرف کردن مشکلات مردم است و امروز جوانان ما با روشنگری باید سعی کنند، اتهاماتی که در خصوص جمهوری اسلامی وجود دارد، تبیین کنند.

حیدری، بیان کرد: عزم مجموعه استان، کارکردن برای مردم و رفع مشکلات مردم، علی الخصوص جوانان می‌باشد و به منظور رفع این مشکلات با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اقداماتی جهت حمایت و پشتیبانی از جوانان در حوزه‌های مختلف انجام خواهد شد.

کد خبر 58184
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار