جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
۱۰۰ کیلوگرم حشیش در کنگان کشف شد
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۰۰کیلوگرم مواد مخدر حشیش و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور و در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق، توزیع و فروش مواد مخدر توسط ۲ عامل افیونی در شهرستان کنگان موضوع در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنگان با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، متهمان را که در یکی از محلات شهرستان سکونت داشتند شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سردار سوسنی از کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در بازرسی از مخفیگاه این سوداگران مرگ خبر داد و اظهار داشت: هر ۲ نفر قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به تشدید اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان‌ها، تصریح کرد: هرچند مأموریت پلیس در بحث مواد مخدر اقدامات مقابله‌ای است ولی توجه به بحث پیشگیری از مصرف و ابتلاء به مواد مخدر از جمله برنامه‌هایی است که همواره در دستور اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس قرار دارد.

کد خبر 58187
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار