شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
آتش نشانی بندر بوشهر به ۴ خودروی جدید مجهز شد
بوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تجهیز ناوگان آتش نشانی این اداره کل در بندر بوشهر به چهار دستگاه خودروی جدید خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز ناوگان آتش نشانی این اداره کل در بندر بوشهر به چهار دستگاه خودروی جدید اظهار داشت: این چهار خودرو آتش نشانی مشتمل بر یک خودرو پیشرو، دو خودرو سنگین و یک خودرو نیمه سنگین به ناوگان اطفا آتش نشانی افزوده شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: برای نخستین بار است که آتش نشانی بندر بوشهر به خودرو پیشرو با مخزن آب و پمپ واتر میست تجهیز شده است. ( WATWER MIST سیستم حفاظت در برابر آتش یا اطفا حریق است که با اسپری قطرات کوچک آب یا به بیان بهتر غبار آب، آتش را خاموش می‌کند)

شکیبی نسب ادامه داد: از این دستگاه‌ها، سه خودرو آتش‌نشانی با دبی خروجی ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر در دقیقه است که ۲ دستگاه خودرو سنگین دارای مخزن هشت هزار لیتری و خودروی دیگر دارای مخزن ۶ هزار لیتری است.

وی افزود: سیستم ثابت آبپاش خودروهای آتش نشانی جدید با دبی خروجی چهار هزار لیتر در دقیقه و مجهز به سیستم کنترل از راه دور و از طریق کابین راننده است و همچنین هرکدام از خودروها مجهز به ۶ دوربین مدار بسته هستند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی یادآور شد: امکانات کنونی آتش‎نشانی بندر اکنون جوابگوی نیازها است ولی با هدف ارتقا کیفیت آن می‏‌طلبد تا تجهیز و توسعه آن جدی‏‌تر دنبال شود که در همین راستا یک دستگاه خودرو پله نجات (تلسکوپی) در آینده‌ای نزدیک پس از آزمون‌های نهایی، تحویل اداره کل می‌شود.

وی بیان کرد: با اضافه شدن این چهار خودرو آتش نشانی، تعداد خودروهای ناوگان اطفا اداره بندر بوشهر به ۱۱ خودرو رسید.

کد خبر 58190
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار