جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
نیازمندی‌های مدارس دشتی در حوزه نماز تامین شود
بوشهر- فرماندار دشتی بر ضرورت تامین نیازهای مدارس در حوزه نماز تاکید کرد و گفت: پیگیری‌های لازم برای رفع کمبودهای نماز خانه در مدارس انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی سه شنبه شب در نشست ستاد اقامه نماز شهرستان دشتی ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه بالاترین و بهترین معروف نماز است، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه نسبت به برگزاری نماز جماعت در ادارات داشته باشند.

وی با گلایه مندی از عدم حضور برخی از مدیران در این جلسه افزود: متأسفانه اداراتی که خودشان متولی تبلیغ در حوزه نماز هستند در جلسه حضور پیدا نمی‌کنند که برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

بحرانی از اقدامات آموزش و پرورش در حوزه نماز تقدیر و بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع کمبودهای نماز خانه در مدارس انجام می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان بوشهر در این نشست بر ضرورت ترویج نماز در سطح شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: حضور کارکنان ادارات در نماز جماعت امری مهم و ضروری است.

حجت الاسلام خشنود افزود: نسبت به مراکز فرهنگی و آموزشی بویژه آموزش و پرورش حساس هستیم و خروجی آموزش و پرورش باید دانش آموزان نماز خوان باشند.

وی ادامه داد: نیازمندی‌های آموزش و پرورش باید تأمین شود و جاهایی که نماز خانه نیست حتماً نماز خانه احداث شود و هر جا امام جماعت نیست حتماً پیش بینی شود.

خشنود ادامه داد: دوره آموزشی شیوه دعوت به نماز در ادارات و مدارس در حال برگزاری است.

کد خبر 58201
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار