جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
اراضی الحاقی به شهر بوشهر دارای طرح مطالعاتی و زیرساخت باشد
بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اراضی الحاقی به شهر بوشهر باید دارای طرح مطالعاتی و زیر ساختهای لازم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک روش صبح چهارشنبه در نشست شورا، شهرداری و فرمانداری بوشهر با قدردانی از همکاری و تعامل فرمانداری با مدیریت شهری اظهار داشت: تلاش ما این است که در حوزه‌های زیر ساختی، فضای سبز، شهرسازی و سرمایه گذاری بتوانیم به استانداردهای کشوری برسیم.

وی در مورد اراضی که به زودی به شهر بوشهر ملحق خواهد شد، اظهار داشت: این اراضی می‌تواند فرصت و ظرفیت خوبی برای توسعه شهر بوشهر ایجاد کند اما باید با مطالعه، پیش بینی اعتبار و ایجاد زیر ساخت‌ها باشد که با مشکلاتی که در شهرک نیایش و اراضی ۵۴۰ هکتاری مواجه هستیم مواجه نشویم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در خصوص عوارض آلایندگی نیز گفت: عوارض آلایندگی حق مسلم شهرهای استان است و چند هزار میلیارد تومان این عوارض پرداخت نشده در حالی که شاهدیم در خوزستان سالیانه ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان عوارض آلایندگی پرداخت می‌شود و این حق شهرهای استان نادیده گرفته شده است.

نیک روش اضافه کرد: در صورت پرداخت عوارض حق آلایندگی قطعاً شاهد تحولات چشمگیری در زیرساخت‌های توسعه شهرهای استان خواهیم بود.

وی با اشاره به نگاه عمرانی شورای ششم شهر بوشهر ابراز داشت: در حال حاضر فعالیت‌های خوبی در سطح شهر آغاز شده است و در حالی که معمولاً ۶۰ درصد بودجه شهرداری باید جاری و ۴۰ درصد عمرانی باشد، در این شورا این رویه بر عکس شده و هم اکنون ۶۰ درصد بودجه شهرداری بندر بوشهر عمرانی است.

نیک روش ابراز امیدواری کرد بتوان گام‌های خوبی برای توسعه و عمران شهری برداشت.

کد خبر 58208
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار