جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
آزادسازی خرمشهر نتیجه قدرت ایمان و اراده رزمندگان بود
بوشهر- فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: آزادسازی خرمشهر نتیجه قدرت ایمان و اراده رزمندگان و ولایت‌مداری آنها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمیدرضا الله بداشتی صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان جم ضمن تبریک این روز به اهمیت تحقق شعار سال در ابعاد مختلف و حوزه‌های گوناگون پرداخت و اظهار داشت: همه افراد باید نسبت به تحقق ایران قوی به خصوص در ابعاد اقتصادی تلاش کنند.

وی با اشاره به قدرت ایمان و اراده رزمندگان که منجر به تبعیت پذیری از ولایت و در نهایت آزادسازی خرمشهر اضافه کرد: عملیات بیت المقدس با رمز یا علی بن ابیطالب (ع) از رویدادهای بزرگ دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات کشور تصریح کرد: در این عملیات ما دست خداوند را به عینه دیدیم و با آرایش نظامی مردم پایه توانستیم اهداف پیش بینی شده محقق شود.

وی به نقش کارگران در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش‌ها بود. بعد از این حمله بود که کشورهای استعماری فهمیدند اگر مستقیم وارد عمل نشوند چه بسا عراق شکست بزرگی از ایران خواهد خورد.

سردار الله بداشتی تاکید کرد: ما با روحیه استکبارستیزی و با افرادی همچون رئیس علی دلواری توانستیم دشمن را شکست بدهیم. استکبار به خصوص انگلیس جنایت‌های متوالی در ایران داشته است.

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات کشور ادامه داد: در شرایط کنونی جهان و تغییراتی که در نظم جهانی در حال وقوع است و با هدایت‌ها و تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت شاهد تغییرات گوناگون به نفع جبهه حق و نظام اسلامی هستیم.

وی همچنین به موضوع جنگ ترکیبی و نقش سلبریتی ها در این موضوع اشاره کرد و گفت: این افراد اگر خیرخواه و نگران مردم هستند چرا برای شهدای والا مقام انتظامی که در هفته اخیر به دست تروریست‌ها و قاچاقچیان در شرق کشور به شهادت رسیدند ابراز نگرانی و حتی کمترین موضعی نگرفتند.

سرهنگ خلیلی فرمانده ناحیه مقاومت حضرت عباس (ع) نیز ضمن خیرمقدم از مهمانان و دست اندرکاران اشاره‌ای به روزهای تلخ تهاجم دشمن به خرمشهر و محاصره این شهر کرد و بیان داشت: با هدایت‌های امام امت و انگیزه بالای رزمندگان و عنایت های ولی عصر (عج) این شهر و مردم غیور آن دوباره بعد از ماه‌ها به آغوش کشور برگشت و باعث خوشحالی بالای ملت ایران شد.

کد خبر 58220
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار