جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
آزادسازی خرمشهر افتخاری جاودانه است
بوشهر- رئیس شورای شهر خارگ گفت: دلاوری جوانان ایرانی در آزاد سازی خرمشهر نشان از هوش بالا، شهامت، شجاعت و از جان گذشتگی ایرانیان دارد.

لطف الله علی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، خرمشهر که پس از ۳۵ روز مقاومت در تاریخ ۴ آبان ۱۳۵۹ توسط دشمن بعث اشغال شده بود، پس از ۵۷۸ روز به‌طور کامل از اشغال رژیم بعث عراق خارج شد.

وی افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر طی چهار مرحله با مقاومت و رزمندگی نیروهای ایرانی به سرانجام رسید و این شکست بزرگ برای رژیم بعث عراق نقطه عطف سقوط جایگاه آنان در مذاکرات بود.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: دلاوری جوانان ایرانی در آزاد سازی خرمشهر نشان از هوش بالا، شهامت، شجاعت و از جان گذشتگی ایرانیان دارد، جوانانی که سن بسیاری از آنها در زمان شهادت به سی سال نمی‌رسید توانستند با دستان خالی و در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط؛ با ایمان راسخ به خدا بر مشکلات و فائق آیند.

علی پور خاطرنشان کرد: آزاد سازی خرمشهر توسط جوانان غیور ایرانی نشان می‌دهد که می‌توان با تعلیم و پرورش نیروها و انرژی‌های جوانی در جامعه، یک کشور را به تعالی رساند.

رئیس شورای شهر خارگ یادآور شد: جوانان خارگ نیز در آزادسازی خرمشهر نقش داشتند و شهر ما نیز با افتخار برای آزادسازی خرمشهر شهیدانی تقدیم نموده است، جوانانی که از دل پایگاه‌های فرهنگی مساجد به جهاد برای خدا شتافتند.

کد خبر 58222
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار