جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
روابط عمومی‌های استان بوشهر آموزش تخصصی می‌بینند
بوشهر- مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر به صورت تخصصی آموزش می‌بینند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مطاف عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان گناوه با تقدیر از نگاه ویژه فرماندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی شهرستان به موضوع اطلاع رسانی و روابط عمومی اظهار داشت: در عصر کنونی ارتباطات، وظیفه روابط عمومی‌ها به عنوان سکاندار ارتباط بین مدیران و مردم و مردم با مدیران و آنچه که ما را سربازان تبیین نامیدند بسیار سنگین‌تر است و می‌طلبد که به عنوان سربازان جهاد تبین خود را برای ایفای این وظیفه مهم آماده کنیم.

مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر افزود: در دوره‌ای باسواد به کسی اطلاق می‌شد که خواندن و نوشتن بداند ولی امروز سواد دارای ۱۲ بخش است که یکی از آنها سواد ارتباطی است.

وی گفت: ممکن است فردی دارای سواد دانشگاهی بالایی باشد ولی تا نتواند به درستی ارتباط برقرار کند و سواد ارتباطی نداشته باشد در دنیای امروز بی سواد محسوب می‌شود.

مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر با اشاره به وظیفه سنگین روابط عمومی‌ها بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید در طول سال به خصوص امسال که انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو است برای کسب رضایت مندی مردم در راستای اطلاع رسانی مطلوب و شایسته خدمات و عملکردهای ارائه شده نظام تلاش کنند و در این زمینه وظیفه آنها سنگین‌تر از همیشه است.

مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر افزود: در برهه زمانی کمتر شاهد بوده‌ایم که استاندار و معاونین همگی از استان بوشهر باشند که در حال حاضر شاهد این اتفاق هستیم و فرصت خدمت بیشتر به افراد بومی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در دورانی سقف آرزوی ما ۱۰ تا ۱۵ میلیارد از تعاملات اجتماعی نفت و گاز بود افزود: برای اولین بار این بار خبر تعهد هزار و ۳۷۷ میلیارد تومان در این زمینه وارد رسانه‌ها شد که این تنها با تلاش‌های استاندار محقق شد.

روابط عمومی‌های استان بوشهر آموزش تخصصی می‌بینند

مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: آزاد راه بوشهر- شیراز از آرزوهای دیرینه مردم در استان بوشهر بود که در هفته جاری کلنگ زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: این پروژه یکی از بهترین دستاوردهای دولت در استان بوشهر است که در اقتصاد بخصوص اقتصاد دریا محور و مراودات و گردشگری به استان به ویژه گناوه بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به تحول در احداث آب شیرین کن در سطح استان بوشهر افزود: احداث آب شیرین کن از دیگر اقدامات مهم در سطح استان بوشهر است.

مطاف اضافه کرد: از زمان آغاز نهضت آب شیرین کن سازی در استان بوشهر در مدت یازده سال حدود ۱۰۰ هزار مترمکعب افتتاح و عملیات اجرایی شد، در حالی که در یک سال و نیم گذشته، ۱۰۲ هزار مترمکعب افتتاح و اجرایی شده است.

وی با اشاره به موضوع استخدام‌ها در استان نیز گفت: برای اولین بار آزمون استخدامی وزارت نفت در استان بوشهر با پیگیری‌های استاندار انجام می‌شود و جذب نیرو به صورت بومی انجام می‌شود.

وی گفت: تحقق اشتغال استان بر اساس تعهدات در نظر گرفته نیز استان بوشهر بالاتر از میزان تعهدات عملکرد داشته است و همه اینها تنها بخشی از دستاوردهای دولت در استان بوشهر که با پیگیری‌های خوب استاندار محقق شده است.

وی با ابراز خرسندی از برگزار نشست‌های شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان بیان کرد: آماده همکاری و کمک برای پیشبرد برنامه‌ها و آموزش روابط عمومی‌ها هستیم.

مطاف گفت: تقویت رسانه‌ها و تشکیل پایگاه‌های خبری پرقدرت که بتوانند به عنوان بازوان خبری شهرستان و استان عمل کنند در دستور کار قرار گیرد و به تشکیل و ثبت این پایگاه‌های خبری در شهرستان کمک شود.

در این نشست، انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان گناوه برگزار و در پایان از روابط عمومی ادارات شهرستان تجلیل شد.

کد خبر 58232
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار