جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
خدمات ادارات گناوه اطلاع‌رسانی شود
گناوه- فرماندار گناوه گفت: روابط عمومی‌ ادارات شهرستان گناوه باید با انعکاس عملکردها و خدمات نظام اسلامی، افکار عمومی جامعه را در برابر جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر چهارشنبه در نشست شورای روابط عمومی‌های ادارات شهرستان گناوه اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان سربازان جبهه فرهنگی و نخبگان و پیش‌قراولان مسیر اطلاع رسانی، باید عملکردهای نظام و انقلاب اسلامی را به خوبی به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار گناوه یادآور شد: در برهه کنونی انعکاس عملکردها و فعالیت‌ها نظام تکلیف و وظیفه دینی و انقلابی است و روابط عمومی‌ها باید با انعکاس عملکردها و فعالیت‌ها افکار عمومی جامعه را در برابر جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن مدیریت کنند.

ضرورت تولیدات محتوایی

وی یادآور شد: از وظایف مهم روابط عمومی‌ها علاوه بر ارائه گزارش‌ها و خبرهای انعکاسی، تولید محتوای مناسب و متناسب با فعالیت‌ها و عملکردهای انجام شده است.

فرماندار گناوه بیان کرد: در محتواهای تولید شده باید خدمات و عملکردهای نظام و دستگاه اجرایی در دوران انقلاب در مقایسه با قبل از آن تحلیل و مقایسه شود و نقش و تأثیر این خدمات برای مردم بیان و تبیین شود.

وی یادآور شد: روابط عمومی‌ها ضمن اینکه باید با صداقت کامل عملکرد دستگاه‌های اجرایی خود را به اطلاع افکار عمومی برسانند، گزارش‌ها خود را باید به موقع و تحلیلی ارائه دهند و با ایجاد نشاط و شادابی در جامعه در بین مردم امیدآفرینی کنند.

خدمات ادارات گناوه اطلاع‌رسانی شود

ارائه گزارش عملکرد مدیران ادارات در شورای اداری

صفری خاطرنشان کرد: مسئول ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید در جلسه شورای اداری شهرستان عملکردها و فعالیت‌های حوزه کاری خود را گزارش دهند.

وی گفت: بازرس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان در یک ماه آینده گزارشی از وضعیت روابط عمومی ادارات شهرستان تهیه و به اطلاع فرمانداری برساند.

فرماندار گناوه با تاکید بر تشکیل مستمر جلسات روابط عمومی‌ها گفت: برگزاری نشست خبری مسئولان ادارات و برگزاری دوره‌های آموزشی در دستور کار باشد.

خدمات ادارات گناوه اطلاع‌رسانی شود

فتح خرمشهر، حماسه‌ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی

فرماندار گناوه با گرامیداشت حماسه بزرگ سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر بیان کرد: در جنگ تحمیلی تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب بر علیه نظام اسلامی متحد شدند تا این نظام مقدس را که بر پایه مردم سالاری دینی و پیروی از احکام الهی و قرآن کریم و حمایت مردم شکل گرفته است، به زانو درآوردند اما با ایستادگی ملت غیور ایران شکست خوردند.

وی افزود: برای استکبار جهانی غیرقابل تحمل بود که بتواند حکومت دینی و مذهبی که بر پایه اسلام ناب و رهبری روحانیت تشکیل شده را بپذیرد و لذا برعلیه آن جنگ تحمیلی را آغاز کردند.

وی بیان کرد: در حالی که در دوران جنگ تحمیلی بعثی‌ها با حمایت استکبار جهانی حملات وحشیانه ای علیه کشور ما آغاز کردند مردم با تمام توان وبا دست خالی توانستند دشمنان را به زانو درآورند و در این مقاومت جانانه حماسه‌های بزرگ آفریدند.

وی گفت: بعد از ۱۹ ماه از اشغال خرمشهر، این فتح بزرگ و حماسه ماندگار و بی نظیر با مدد و نصرت الهی و عنایت امام زمان (عج) حاصل شد و رزمندگان اسلام توانستند دشمنان را با شکست مواجه و عقب برا نند.

فرماندار گناوه بیان کرد: عظمت اسلام و نظام اسلامی و شهامت و شجاعت جوانان غیور کشور ما ترسی را در وجود دشمنان انداخته بود که با همه امکاناتی که در اختیار داشتند به تسلیم نیروهای غیور اسلام در می‌آمدند و شکست را پذیرفتند.

وی گفت: رزمندگان اسلام در عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر بار دیگر قدرت و هیمنه، شجاعت و شهامت و پرچم داری اسلام ناب محمدی (ص) را به جهانیان اثبات کردند و تمام قدرت‌های دشمن را به زانو درآوردند.

صفری یادآور شد: قدرت، آرامش، امنیت و آسایش امروز همه ما مدیون شجاعت‌ها و فداکاری‌ها رزمندگان و شهدا دفاع مقدس، مدافعان حرم، سلامت و امنیت و همه کسانی است که در این راه جانفشانی کردند.

خدمات ادارات گناوه اطلاع‌رسانی شود

در این جلسه، انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان گناوه برگزار و در پایان از روابط عمومی ادارات شهرستان تجلیل شد.

کد خبر 58233
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار