پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
ثبت‌نام مسابقات قرآنی اوقاف در مساجد اهل سنت بوشهر آغاز شد
بوشهر- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: میز ثبت نام مسابقات قرآنی اوقاف در مساجد اهل سنت استان بوشهر راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور عصر چهارشنبه در نشست با مشاور استاندار بوشهر در امور اهل سنت اظهار داشت: در راستای توسعه برنامه‌های قرآنی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به مشارکت در برنامه‌های قرآنی خاطرنشان کرد: میز ثبت نام مسابقات قرآنی اوقاف در مساجد اهل سنت استان بوشهر راه اندازی شد.

وی افزود: مقرر شد که به منظور بهره گیری و حضور پرشورتر جامعه ایمانی و قرآنی و دیگر اقشار و به خصوص خانواده‌ها در رشته‌های مختلف قرآنی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری اوقاف، میز ثبت نام از علاقمندان در مدارس دینی و مساجد اهل سنت استان بوشهر راه اندازی شود.

حاج شیخ اسماعیل بازدار امام جماعت مسجد اهل سنت شهر بوشهر و مشاور استاندار بوشهر در امور اهل سنت نیز در این دیدار به تشریح برنامه‌های قرآنی پرداخت.

علی اکبر مداح، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر و زهرا کشاورز نیا مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طاها استان بوشهر نیز در این جلسه با حضور داشتند.

کد خبر 58235
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار