جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
بکارگیری نیروهای بومی در منطقه آزاد بوشهر با جدیت دنبال می‌شود
بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بکارگیری نیروهای بومی در منطقه آزاد بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر چهارشنبه در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ضمن بازدید میدانی از واحدهای تولیدی مستقر، در دیدار با کارکنان اظهار داشت: در این بازه زمانی نیاز اساسی به فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی است بطوری که باید از همه ذخایر به نحو مناسب استفاده شود تا اشتغال ایجاد شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد بوشهر بیان داشت: فرصت‌های مناسبی در بوشهر برای تولید وجود دارد که هر کدام می‌تواند تحول ایجاد کند و بوشهر این ظرفیت را دارد تا تأمین کننده همه نیازهای اقتصادی برای افزایش سرانه درآمدی کشور باشد

وی بوشهر را پر استعداد تر از دیگر مناطق آزاد خواند و افزود: این توانمندی‌ها نیازمند ایجاد زیرساخت و سرمایه گذاری است.

وی بیان کرد: این نگرانی از ابتدا بوده که با اجرایی شدن منطقه آزاد آثار تورمی داشته باشد اما با توسعه زیرساخت‌ها نفع آن به مردم خواهید رسید.

بکارگیری نیروهای بومی در منطقه آزاد بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

جمیری ادامه داد: فلسفه وجودی منطقه آزاد این نیست که فضایی برای واردات بی رویه باشد و افراد خاصی سود ببرند بلکه برای استفاده بیشتر از مواهب استان در جهت رونق تولید، اشتغال زایی، صادرات و ارزآوری است تا نفع آن به همه برسد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با آغاز فعالیت منطقه آزاد بوشهر، مأموریت‌های منطقه ویژه به منطقه آزاد منتقل می‌شود و تغییراتی در وضعیت بکارگیری پرسنل ایجاد خواهد شد.

جمیری در پاسخ به نگرانی کارکنان در شرایط جدید اظهار داشت: هر توسعه‌ای که در منطقه ویژه اقتصادی به وجود آمده، کارکرد افرادی بوده که در سختی‌ها میدان را خالی نکرده‌اند.

وی افزود: افرادی که در منطقه ویژه مشغول به کار هستند بواسطه تجربه و دانشی که طی سالیان کسب کرده‌اند محق‌ترین افراد برای فعالیت در منطقه آزادند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اعلام اینکه دغدغه پرسنل و تولیدکنندگان منطقه ویژه را به وزیر اقتصاد و دبیر شورای عالی مناطق آزاد منتقل خواهد کرد، افزود: باید از نیروهای بومی که آماده و آشنا به کار هستند استقبال شود و از توان پرسنل منطقه ویژه استفاده شود.

در این بازدید نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم از واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کرد و مشکلات تولیدکنندگان بررسی و پیگیری شد.

کد خبر 58240
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار