پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
خدام حرم رضوی در آسایشگاه سالمندان بوشهر حضور یافتند
بوشهر- همزمان با دهه کرامت با ورود پرچم و خادمان حرم رضوی به خانه سالمندان محمدیه شهر بوشهر، این فضا عطرآگین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر صبح پنجشنبه در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور خادمان آقا امام رضا (ع) در مرکز سالمندان محمدیه، سالمندان را به عنوان یکی از حساس‌ترین و خاص ترین دانست.

آرزو منوچهری افزود: نگهداری و مراقبت از سالمندان را وظیفه اصلی خود می‌دانیم که در این راستا بهزیستی تمام سعی توان و ظرفیت خود را نسبت به شکوفا سازی و ایجاد فضایی شاد با استفاده از کادر مجرب در دستور کار خود قرار داده است.

مبلغ و روحانی اعزامی همراه خدام رضوی گفت: یکی از القاب و اوصاف امام رضا (ع) یاری گر ضعفا دانست که ما با با ورود به این مرکز و خدمات مستمر و شبانه روزی که مجموعه بهزیستی و پرسنل این مرکز به سالمندان عزیز ارائه می‌دهند همان خدمتی است را انجام می‌دهید که امام رضا (ع) نسبت به محرومان و ضعفا انجام می‌دادند.

خدام حرم رضوی در آسایشگاه سالمندان بوشهر حضور یافتند

مرتضی عباس نژاد افزود: امام رضا (ع) می‌فرماید هر کسی غمی را از دل مؤمنی کم کند روز قیامت که گرفتاری همه فراوان هست بواسطه خوشحالی دل مؤمن که ایجاد کرده اید مسرور خواهید شد.

در این برنامه که در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) صورت گرفت، خادمان آستان قدس رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف سرای سالمندان محمدیه شهر بوشهر از زحمات بی دریغ پرسنل این مرکز، همچنین فعالیت‌های مستمر بهزیستی بوشهر تشکر و قدردانی و برای سالمندان بستری در اینجا آرزوی طول عمر با برکت و سلامتی کردند.

کد خبر 58243
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار