جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
طلاب و روحانیون استان بوشهر با روحیه جهادی در حال فعالیت هستند
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: طلاب و روحانیون در استان بوشهر با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف تلاش و فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر با تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: امام رضا علیه‌السلام در دین بسیار ژرف‌نگر بودند و یکی از معیار و ویژگی امام رضا علیه‌السلام در حوزه سلامت دین است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از توسعه زیرساخت‌های حوزه‌های علمیه استان خبر داد و بیان کرد: در پرتو انقلاب اسلامی حوزه‌های علمیه در استان‌های مختلف از جمله بوشهر توسعه یافته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر نقش مهم مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را مورد اشاره کرد و بیان کرد: این مرکز بر اساس منویات مقام معظم رهبری در پشتیبانی و حمایت از طلاب نقش ویژه‌ای دارد که خدمات آنان درخور تحسین است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه استان بوشهر در چند سال اخیر ضمن توسعه زیرساخت‌ها، تقویت شد گفت: در این زمینه تاریخ روحانیت استان بوشهر احیا شد و جمعیت طلاب حوزه‌های علمیه افزایش یافت.

همدلی طلاب و روحانیون استان بوشهر

امام جمعه بوشهر با اشاره به اتحاد و همدلی طلاب و روحانیون استان بوشهر افزود: طلاب و روحانیون در استان بوشهر با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف تلاش و نقش آفرینی می‌کنند.

صفایی بوشهری، جایگاه طلاب و روحانیون در حوزه‌های فرهنگی را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: طلاب در رفع مشکلات، کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش اساسی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام محمد امیری در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان برای حجت‌الاسلام مهدی خضری به عنوان مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه علمیه این استان آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 58255
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار