جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
برگزاری جایزه ملی جوانی جمعیت استان بوشهر با ۷ کمیته تخصصی
بوشهر- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر از برگزاری جایزه ملی جوانی جمعیت استان بوشهر با هفت کمیته تخصصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقیه زنگنه‌نژاد ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه نخستین جایزه ملی جوانی جمعیت در استان بوشهر اظهار داشت: جایزه ملی جوانی جمعیت استان بوشهر با هفت کمیته تخصصی برگزار شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های مرتبط با هر یک از بخش‌های هفت گانه جایزه ملی جوانی جمعیت نیز به عنوان اعضای این کمیته‌های استانی فعالیت کردند.

زنگنه‌نژاد شاخص ارزیابی عملکرد فعالیت مدیران را بر اساس اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده‌ها دانست و بیان کرد: این مهم سبب انجام اقدامات مؤثر شد و برخی مدیران طرح‌های انگیزشی برای تشویق کارکنان به ازدواج و فرزندآوری ارائه کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در کمیته خانواده نخستین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت علاوه بر تعداد فرزندان، موفقیت اعضای خانواده و فعالیت‌های مهم اجتماعی و تحصیلی آنها بررسی شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر افزود: ضمن تهیه کیفی و محتوای رسانه‌ای در حوزه جمعیت در بخش نخبگان از برگزیدگان مجموعه هیئت علمی دانشگاه و دیگر نخبگان تجلیل می‌شود.

کد خبر 58256
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار