پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
تبیین فرهنگ ایثار و استقامت نیاز اساسی جامعه است
بوشهر- روایتگر دفاع مقدس گفت: تبیین فرهنگ ایثار، صبر و استقامت یکی از نیازهای اساسی جامعه امروزی که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران چشم آلوس ظهر پنجشنبه در یادواره شهید محمد صمصامی در آب‌پخش اظهار داشت: حماسه سوم خرداد، یکی از اتفاقات ماندگار و بی‌نظیر تاریخ انقلاب اسلامی و نتیجه مقاومت ملت قهرمان ایران مقابل دشمنان است.

روایتگر دفاع مقدس افزود: آزادسازی خرمشهر به جهانیان نشان داد که این مملکت اسلامی تحت حمایت الهی قرار دارد و مقابل دشمنان شکست ناپذیر است.

وی یادآور شد: عملیات بیت‌المقدس بازتاب گسترده جهانی داشت و به افکار عمومی دنیا ثابت کرد تجهیز به قدرت ایمان در زمان دفاع، می‌تواند باعث ایستادگی و مقاومت مقابل هر ابزار نظامی شود.

چشم آلوس تصریح کرد: مقاومت ملت ایران در حماسه هشت ساله دفاع مقدس به‌خصوص برای آزادسازی خرمشهر به نماد ایستادگی مقابل دشمن تبدیل شد که آثار آن در سرزمین‌های اسلامی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: سوم خرداد یادآور خاطرات زرین و پر افتخار دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که برکات بسیار زیادی را برای کشور به ارمغان آورد.

روایتگر دفاع مقدس عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی عملیات خنثی کننده مقابل نقشه‌های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است که باید بیش از گذشته در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان کار جهادی انجام داد.

چشم آلوس افزود: تبیین فرهنگ ایثار و صبر و استقامت یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی حماسه سوم خرداد را فرصت مناسبی برای روشنگری و بازخوانی ابعاد مختلف اهمیت فتح خرمشهر دانست و خاطرنشان کرد: امروز یادآور ایثار، رشادت و از خودگذشتگی ارتشیان، سپاهیان و بسیجیان است که در عملیات بیت المقدس خرمشهر این پاره تن کشور را به ایران برگرداندند.

کد خبر 58258
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار