جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
۱۰۵ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس در گناوه کشف شد
گناوه- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گناوه و استان لرستان، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و مقدار ۱۰۵ کیلو گرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گناوه و لرستان، بر روی یک باند قاچاق مواد که با خودروهای سواری و تحت پوشش حمل کالا اقدام به تهیه و قاچاق مواد مخدر از استان‌های جنوبی از مسیر استان بوشهر به سمت استان‌های غربی و مرکزی کشور می‌کردند، مطلع و موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی‌های همه جانبه مأموران، گفت: خودروهای مورد استفاده برای قاچاق مواد شناسایی شد که پس از هماهنگی قضائی، مأموران در یک عملیات ضربتی و در اقدامی هوشمندانه هر سه نفر قاچاقچی را به همراه دو دستگاه خودروی سواری تندرو دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سردار سوسنی اضافه کرد: در بازرسی از خودروها مقدار ۱۰۵ کیلو گرم مواد مخدر که در پوشش کالای پارچه و پوشاک و خواروبار حمل می‌شد کشف شد.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهمین به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و با توجه به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است انتظار می‌رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 58268
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار