شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
حادثه رانندگی در محور خوزستان - دیلم ۱۲ مصدوم در پی داشت
بوشهر- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: حادثه رانندگی در محور خوزستان - دیلم ۱۲ مصدوم در پی داشت.

دکتر سید حسین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی بروز یک حادثه رانندگی در محور خوزستان - دیلم، صبح امروز ۲ تیم اورژانسی عملیات دیلم و گچساران به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و با عملیات نجات و ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، زندگی آن‌ها را نجات دادند.

وی اضافه کرد: با اینکه تیم اورژانس با کدهای هشداردهی هیچ ارتباطی نداشت، اما با تلاش بی‌وقفه و همکاری با عاملین در حوزه، به محل حادثه رسیده و به صورت فوری نسبت به ارائه خدمات پزشکی به مصدومین پرداختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: در این حادثه ١٢ نفر مصدوم شدند که تیم‌های عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی دیلم ۶ نفر از آن‌ها را به بیمارستان دیلم منتقل کرد و تیم گچساران نیز ۶ نفر دیگر را به بیمارستان گناوه منتقل کرد.

وی اضافه کرد: باید به تلاش‌های هماهنگ و تیمی کادر اورژانس، پلیس راهور و ستاد بحران اورژانس پیش بیمارستانی استان نیز تبریک گفت که با همت و تلاش خود موفق به مدیریت و کنترل حادثه شده‌اند.

موسوی افزود: در این حادثه که با چالش‌های فراوانی همراه بود، تیم اورژانس علاوه بر مواجهه با کمبود آنتن گوشی، با محدودیت‌های کوهستانی نیز مواجه شد اما با تلاش بی‌وقفه و همکاری با عاملین در حوزه، تیم اورژانس به محل حادثه دسترسی پیدا کردند و به عملیات نجات و ارائه خدمات پزشکی به مصدومین پرداختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر اظهار داشت: به طور کلی، این حادثه یک بار دیگر نشان داد که تیم اورژانس با تلاش و هماهنگی خود در شرایط سخت و چالش‌برانگیز، قادر به شفا بخشیدن به مصدومین و نجات آن‌ها هستند.

کد خبر 58275
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار