شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
استان بوشهر در مسیر شکوفایی در حال حرکت است
بوشهر- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته، استان بوشهر در مسیر شکوفایی در حال حرکت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری ظهر جمعه در دیدار با جمعی از جوانان و فعالین ورزشی، فرهنگی و اجتماعی بخش مرکزی بوشهر با اشاره به عزم جدی استاندار برای توسعه زیرساخت‌های اساسی و کلان استان و تکمیل طرح‌های بر زمین مانده اظهار داشت: تمرکز دولت سیزدهم بر تحقق اولویت‌ها و نیازهای اساسی کشور است و همه ظرفیت‌ها را برای تحقق این راهبرد بکار گرفته است.

حیدری با اشاره به سفر اخیر آیت الله رئیسی به جنوب شرق کشور برای افتتاح پروژه‌های عمرانی و هشدار قاطع به مقامات افغانستان در دفاع از حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دولت مردمی ایران قوی به دنبال کار نمایشی نیست و خود را خادم مردم می‌داند و برای حقوق مردم با کسی تعارف ندارد.

وی با تاکید به اینکه مدیریت اجرایی استان یک مدیریت نظام مند و برنامه محور است، عنوان کرد: مبنای افتتاح یا آغاز پروژه‌هایی که از ابتدای دولت مردمی ایران قوی تاکنون در استان بوشهر صورت گرفته اسناد توسعه‌ای، نظام مسائل و ظرفیت‌های بی‌شمار استان است.

رعایت بی‌طرفی در انتخابات

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: با بسیج جمعی که میان مردم و مدیران استان شکل گرفته است به زودی شاهد شکوفایی بیش از پیش استان در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.

وی افزود: آغاز عملیات اجرایی احداث باند دوم بزرگراه دالکی - کنارتخته و همچنین آغاز لایروبی رودخانه حله ۲ مطالبه تاریخی ساکنین مناطق مختلف استان بوده که اثر ویژه ای را در رشد سرعت توسعه در استان خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی جدی ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسفندماه سال جاری، خاطر نشان کرد: رئیس ستاد انتخابات بر رعایت اصل بی طرفی از سوی همه مدیران و مسئولین تاکید دارند و این مطالبه قانونی و به حق بایستی تا پایان فرآیند انتخابات مدنظر همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

کد خبر 58288
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار