پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شرکت‌های نفت و گاز به مردم عسلویه بی‌توجه هستند
بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: شرکت‌های نفت و گاز به مردم عسلویه بی‌توجه هستند و اقدامی برای رفع مشکلات مردم نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: حماسه فتح خرمشهر حقاً و انصافاً فتح عظیمی بود و چشم‌ها را به خود جلب کرد فداکاری‌ها طرح‌ها نقشه‌های فتح خرمشهر باید در دانشگاه‌های جنگ تدریس شود.

امام‌جمعه عسلویه ضمن انتقاد از شرکت‌های نفت و گاز مستقر در شهرستان عسلویه تاکید کرد: چندین ماه است که به شرکت‌های مستقر گرفته‌ایم کولرهای مصلا را درست کنید ولی کاری نکرده‌اند.

وی ادامه داد: من از مردم معذرت می‌خواهم که در این هوای گرم اذیت می‌شوند؛ باید کولر نو بگذارند، از پول بیت المال برای مردم خرج کنند. برای برنامه‌های خودشان و جشن‌ها میلیاردها خرج می‌کنند و میلیاردها برای بسته شب یلدا خرج می‌کنند ولی برای مصلا چهار تا کولر حاضر نیستند بگذارند.

هاشمی‌نژاد همچنین با انتقاد از وضعیت مدارس شهرستان افزود: ۲ مدرسه نیمه کار در مرکز شهرستان بر زمین مانده است؛ یک طرف قضیه نوسازی مدارس استان است که باید دنبال کنند و از طرفی از تعهدات شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای راهبردی به تعهداتشان پایبند باشند و رها نکنند. ۲ مدرسه مرکز شهرستان را سر و سامان بدهند. دین خود را به مردم شهرستان ادا کنند. نازیباست که در کنار این صنایع عظیم مرکز شهرستان مشکل فضای آموزشی داشته باشد.

امام جمعه عسلویه به سفر رئیس جمهور به اندونزی اشاره کرد و اظهار داشت: این سفر بعد از ۱۷ سال انجام شد که این را به فال نیک می‌گیریم. کشور اندونزی بزرگترین کشور مسلمان است و از اقتصادهای نوظهور است و شاید تا چند سال آینده اقتصاد اول دنیا شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ سند همکاری مهم در سفر رئیس جمهور بین ۲ کشور امضا شد گفت: این اسناد در زمینه‌های مختلف تجاری صنعتی تجهیزات پزشکی نفت و گاز و فراورده‌های دارویی بود اندونزی یک مصرف کننده انرژی است و فرصت خوبی برای جمهوری اسلامی است.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: همچون مردم سوریه مردم اندونزی از رئیس جمهور به گرمی و با شور و هیجان استقبال کردند. سرودی که مردم یثرب برای ورود پیامبر خواندند برای رئیس جمهور ما خواندند و این نشان عزت و عظمت اسلام و عزت جمهوری اسلامی است. این عزت مرهون خون شهدا و مرهون خون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

کد خبر 58289
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار