پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
ترویج فرزندآوری نیاز امروز جامعه است
بوشهر- روحانی کاروان زیر سایه خورشید اعزامی به استان بوشهر، فرزندآوری را مهمترین نیاز و ضرورت اصلی کشور بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعبدالکریم فاطمی شنبه‌شب در دیدار با خانواده‌های جوان هشت، شش و پنج فرزندی در دشتستان اظهار داشت: فرزندآوری و جوانی جمعیت مهمترین نیاز و ضرورت اصلی کشور است و برای تحقق آن همه افراد باید وظایف خود را در جامعه انجام دهند.

وی با بیان اینکه حرکت کاروان زیر سایه خورشید بزرگترین حرکت فرهنگی کشور از نظر گسترش و تنوع در عملکرد فرهنگی است افزود: در سالی که بر اساس ضرورت‌ها، نیازها و دغدغه‌هایی که در جامعه وجود دارد کاروان اهدافی را دنبال می‌کند که یکی از آن بحث کاهش جمعیت است که زنگ خطر آن به صدا درآمده است.

حجت الاسلام فاطمی به اهمیت موضوع به خصوص از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و ادامه داد: موضوع افزایش جمعیت از چنان اهمیتی در جامعه اسلامی برخوردار است که باید همه افراد و مسئولان همکاری کنند.

در این دیدار مداح کاروان زیر سایه خورشید با ذکر جانم رضا، دل‌ها را روانه صحن و سرای امام رضا (ع) کرد و در پایان، خدام حرم مطهر رضوی با اهدای بسته‌های متبرک رضوی از این خانواده‌ها تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش خانواده هشت فرزندی اهل برازجان و خانواده شش فرزندی اهل روستای قلعه سفید و خانواده پنج فرزندی که دارای چهار قلو است اهل شهر وحدتیه شهرستان دشتستان هستند.

ترویج فرزندآوری نیاز امروز جامعه است

حضور خدام رضوی در بخش ارم

به گزارش خبرنگار مهر، خادمان حرم مطهر رضوی در سلسله برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید و در دهه پر خیر و برکت کرامت با حضور در مسجد امام صادق (ع) روستای رود فاریاب و مسجد صاحب الزمان (عج) روستای دهرود سفلی بخش ارم شهرستان دشتستان با مردم و مسئولان دیدار و در برنامه‌های پیش بینی شده شرکت کردند.

در این مراسم که با صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام و تبرک پرچم رضوی همراه بود مردم بخش ارم، حضور خادمان حرم مطهر رضوی را در این بخش گرامی داشته و ضمن تقدیر و تشکر، عنوان داشتند: افتخار می‌کنیم که این عزیزان از راه دور به همراه پرچم مقدس و متبرک رضوی به این بخش قدم رنجه فرموده و ما را خوشحال و شادمان کردند.

امام رضا (ع) ولی‌نعمت ما ایرانیان است، استقبال از خدام حرم مطهر کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

حجت الاسلام سید عبدالکریم فاطمی روحانی کاروان زیر سایه خورشید ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) دهه کرامت را دهه تکریم از امامزادگان واجب التعظیم بیان کرد.

وی با اشاره به روایاتی از امام رضا (ع) و با بیان اینکه باید به خدا و پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) ایمان داشته باشیم و شکرگزار خداوند باشیم، بالاترین شکرگزاری را دستگیری از مؤمنین بیان کرد.

کد خبر 58332
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار